مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از برنامه ریزی برای ساخت ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار واحد مسکونی در پایتخت خبر داد و گفت: این واحدها با همکاری دولت و شهرداری تهران ساخته می‌شود.

همکاری شهرداری و دولت برای ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکونی در پایتخت

به گزارش آگاه: از سازمان نوسازی شهر تهران، سیدمهدی هدایت روز دوشنبه درخصوص آخرین وضعیت بازآفرینی شهر تهران اظهار کرد: بعد از چند سال در دوره جدید مدیریت شهری، شاهد همسویی سیاست‌های بازآفرینی و تولید مسکن میان شهرداری تهران و دولت هستیم.

وی افزود: چند جلسه در شهرداری تهران و جلساتی هم با حضور شهردار در وزارت راه‌ و شهرسازی با وزیر و معاونان برگزار شد که به یک سری نکات مشترک درمورد سیاست مسکن و بازآفرینی شهر تهران رسیدیم.

به گفته هدایت، خروجی این جلسات آن شد که طی ماه‌های آینده عملیات اجرایی حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار واحد مسکن در شهر تهران در مناطق مختلف با رویکرد بازآفرینی و نوسازی شهری و ایجاد محلات الگو انجام خواهد شد.

مدیرعامل سامان نوسازی شهر تهران با اشاره به اینکه موضوع ارائه خدمات و مسکن سازی در این پروژه‌ها با هم اجرا می‌شود تا محلات با هویت در شهر تهران ایجاد شود، گفت: تامین خدمات هفت گانه، ایجاد هویت شهری، معماری سبز، نظام محله محوری، استفاده از پساب و انرژی‌های نو، استفاده از فناوری های نو از ویژگی‌های بارز این پروژه‌ها است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.