در روزهای اخیر شاهد حضور چند تن از بلاگرهای اینستاگرامی در صحنه تئاتر بودیم که اعتراضات گسترده کاربران و هنرمندان را در پی داشت.

حریم تئاتر و جولان مبتذل‌ها

آگاه ـ انتشار تصاویری از حضور بلاگرهای اینستاگرامی در رویدادی با عنوان برصحنه خوانی آدمخوارها که در سالن نمایش نوفل‌لوشاتو تهران برگزار شد موجب شد تا برخی از هنرمندان واکنش‌های شدیدی نسبت به این اقدام داشته باشند. 

در روزهایی که بیشتر سالن‌های نمایش خالی از تماشاگر هستند، کارگردانان برای کشیدن مخاطب به سالن تئاتر دست به هر کاری می‌زنند. کارگردانان تلاش می‌کنند تا به هر نحوی که شده از حضور بازیگران قدیمی گرفته تا حضور قهرمان المپیک ورزشی، بلاگرها و...  تماشاگر را به سالن بکشانند. تئاتر هنری فاخر است که صحنه آن جولانگاه بزرگان این عرصه است نه لانه نابازی‌گرانی که بدون هیچ علم و هنر خاصی بر این سکو پا می‌گذارند.

المیرا دهقانی، شبنم مقدمی، نیوشا ضیغمی، مریم مقدمی و ... به این ابتذال واکنش تندی نشان دادند. مقدمی در واکنش به این موضوع در پست اینستاگرامی‌اش نوشت: «صحنه ارث پدر هیچکس نیست! اما پر واضح است جای هرکس و ناکسی روی صحنه نیست!» نیوشا ضیغمی نیز در استوری اینستاگرامی‌اش با انتشار تصویری گفت: «صحنه تئاتر و خاک تئاتر حرمت دارد و جای هرکسی نیست.» المیرا دهقانی نیز با انتشار یک متن به حضور چند بلاگر در یک تئاتر کنایه انداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.