هدایت منابع بانکی به سمت تولید مشارکت مردم در اقتصاد را تقویت می‌کند

آگاه: سخنگوی فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات اخیر  رهبر انقلاب در دیدار با هزاران نفر از کارگران، گفت: کارگران ازجمله اقشار زحمت‌کش جامعه بوده و دیدار رهبر انقلاب با این قشر زحمتکش بسیار حائز اهمیت است و نکات مهمی را در پیش روی مسئولان و جامعه کارگری قرار داد.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی «آگاه»؛ تصریح کرد: رهبری در بیانات‌شان توصیه‌هایی به کارگران و مسئولان مطرح کردند؛ ایشان در توصیه به کارگران فرمودند که خودشان باید فرهنگ کار اعم از نظم و انضباط و نقش‌آفرینی برای ارزش دادن به مقام کارگر را مورد توجه قرار دهند. این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین مقام معظم رهبری به مسئولان ذی‌ربط تاکید داشتند که زیرساخت‌های جهش تولید با مشارکت مردم را تامین کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای مشارکت بخش خصوصی و بخش تعاون، تصریح کرد: مقام رهبری به‌درستی در این بخش تاکید داشتند که دست‌اندرکاران اقتصادی در دولت و خارج دولت باید راه‌های کلان و اساسی پیرو مشارکت مردم در تولید را احصا کرده و زمینه این مشارکت آسان کنند.

سخنگوی فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به‌واقع اگر توصیه‌های مقام معظم رهبری در زمینه افزایش مشارکت مردم در بازار و تولید مدنظر قرار گیرد، جهش تولید محقق خواهد شد. کوچکی‌نژاد با اشاره به بخش دیگری از اظهارات رهبری در زمینه هدایت منابع بانکی به‌سمت تولید، بیان کرد: رهبری در بخشی از اظهارات خود به‌درستی به موضوع هدایت اعتبارات بانکی به‌سمت تولید و ضرورت این مسئله نکاتی را مطرح کردند، لذا امروز بانک‌ها باید برنامه‌ریزی درست و دقیقی جهت حمایت از تولید داشته باشند، چراکه بسیاری از واحدهای تولیدی نیازمند تسهیلات در راستای سرمایه در گردش هستند تا تولید خود را سرپا نگه دارند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین مقام معظم رهبری در این دیدار، کارگر پرانگیزه را رکن «جهش تولید» خواندند و تاکید داشتند که تحقق شعار سال، نیازمند مشارکت مردم است؛ لذا اگر این مشارکت به‌درستی حاصل شود، مشکلات کاهش یافته و با تقویت اقتصاد کشور، دست کارگر هم پر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.