۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۳٬۳۹۹

درست ۵۸۰روز پیش در مهرماه ۱۴۰۱ بود که «آنجلینا جولی» بازیگر معروف آمریکایی در پست‌ها و استوری‌های اینستاگرامی خود شروع به حمایت از اغتشاشاگران در ایران کرد و به یکی از عناصر اصلی جنگ ترکیبی غرب علیه ایران تبدیل شد. در جریان اغتشاشات ۱۴۰۱ و جنگ ترکیبی علیه ایران، علاوه‌بر اقدام غرب در تجمیع نیروهای سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای علیه ایران، از ظرفیت چهره‌های مشهور هالیوودی (سلبریتی) نیز استفاده شد؛ یکی از این چهره‌ها «آنجلینا جولی» بود. اغتشاشاگران سازمان‌یافته در تهران و سایر شهرهای کشور ما جنایت و تخریب می‌کردند و سلبریتی آمریکایی یعنی خانم جولی، مشغول تحریف و دروغ‌پراکنی از وضعیت داخل ایران بود.

سکوتِ سلبریتیِ جاسوس

آگاه: اوضاع کشور ما سرانجام در همان پاییز ۱۴۰۱ آرام شد و با بصیرت مردم، اغتشاشگران سازمان‌یافته شکست خوردند و عناصر فریب‌خورده نیز اظهار ندامت کردند و نهایتا با عفو رهبری انقلاب در بهمن۱۴۰۱ از زندان آزاد شدند. حالا حدود ۶۰۰روز از آن زمان گذشته و این‌بار دانشگاه‌های آمریکا صحنه تظاهرات گسترده دانشجویان آمریکایی علیه جنایات و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت دولت آمریکا از این جنایات و نسل‌کشی است. در این میان، نکته قابل تامل آن است که پلیس آمریکا به دستور دولت این کشور، با مشت آهنین با دانشجویان معترض مواجه می‌شود؛ از دانشگاه «ییل» و «کلمبیا» تا دانشگاه «تگزاس» و «اوهایو»، دانشجویان بی‌شماری فریاد نفرت از صهیونیست‌ها و انزجار از جنایات آنها در غزه را فریاد می‌زنند و پاسخی که از پلیس و نیروهای امنیتی آمریکایی دریافت می‌کنند، گلوله، باتون، دستبند و حبس است. طبق فیلم‌های منتشره از دانشگاه‌های مختلف آمریکا، پلیس برای سرکوب دانشجویان معترض و ضدصهیونیستی حتی اقدام به استقرار تک‌تیرانداز در محیط دانشگاه‌ها نیز کرده است!

پلیس آمریکا دانشگاه‌های این کشور را به پادگان نظامی تبدیل کرده است و هر دانشجویی که اقدامی اعتراضی علیه جنایات صهیونیست‌ها کند، با برخورد وحشیانه نیروهای امنیتی آمریکایی مواجه می‌شود. در جریان برگزاری تظاهرات همبستگی با مردم غزه در دانشگاه «اِموری» در ایالت جورجیا، پلیس آمریکا به دانشجویان حمله و تعدادی از آنها را دستگیر کرد. در جریان این امر، «نوئل مک‌آفی» رییس گروه فلسفه دانشگاه اموری نیز به طرز وحشیانه‌ای ازسوی پلیس آمریکا دستگیر شد. در دانشگاه تگزاس در شهر آستین نیز ده‌ها نیروی پلیس و نیروهای ایالتی برای جلوگیری از راهپیمایی دانشجویان در محوطه دانشگاه به صف شدند و درنهایت با معترضان درگیر شدند و چندین نفر را بازداشت کردند. تصاویر مخابره شده از دانشگاه تگزاس در روز نیز نشان می‌داد که پلیس با اسب به دانشجویان ضدصهیونیستی حمله می‌کند.

همچنین، پلیس آمریکا برخوردهای وحشیانه‌ای با دختران دانشجو نیز دارد؛ طبق ویدئوهای منتشره از تظاهرات دانشجویی ضدصهیونیستی در آمریکا، پلیس به طرز وحشیانه‌ای دختران معترضِ دانشجو را بازداشت می‌کرد. در این میان، خانم «جولی» که زمانی به دروغ برای دختران ایرانی اشک می‌ریخت و برای آنها پست‌های حمایتی در اینستاگرام منتشر می‌کرد، در قبال توحش پلیس آمریکا در مواجهه با دانشجویان معترض آمریکایی به‌ویژه دختران دانشجو، کاملا سکوت کرده‌است. 

البته نگاهی به سوابق خانم جولی نشان می‌دهد که اقدامات حمایتی او از اغتشاشگران در ایران و سکوتش در برابر توحش پلیس آمریکا، چندان نیز تعجب‌برانگیز نیست. طبق اسناد مربوط به سازمان سیا که در سال ۲۰۱۰ در سایت افشاگر ویکی‌لیکس منتشر شد، مشخص شد که آنجلینا جولی بازیگر هالیوودی به مدت چهار سال برای این سازمان جاسوسی کار کرده است. طبق اظهارات «ال اسمیت» یکی از عوامل سازمان سیا که در ویکی‌لیکس افشا شد «آنجلینا جولی» یکی از اعضای مهم «سیا» بود. به گفته ال‌اسمیت، جولی به مکان‌هایی رفت‌وآمد داشت که ماموران سیا نمی‌توانستند در آنجا باشند؛ به‌علاوه جولی با افراد زیادی دوستی‌های صمیمانه داشت که می‌توانست اطلاعات مهمی را از آنها دریافت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.