معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان را پیش‌شرط مهم ثبت‌نام پایه اول دانست و گفت: ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹اردیبهشت به‌صورت الکترونیکی آغاز می‌شود.

آگاه: حمید طریفی حسینی درباره ثبت‌نام دانش‌آموزان ابتدایی اظهار داشت: ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش ۱۹اردیبهشت را برای ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها مشخص کرده که این امر به‌صورت الکترونیک قابل انجام است. وی ادامه داد: تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک‌میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است و برای ثبت‌نام پایه اول این نوآموزان، والدین آنها می‌توانند از تاریخ اعلام‌شده به سامانه irhttp://my.medu.ir مراجعه کنند.

طریفی حسینی یادآور شد: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان به‌عنوان پیش‌شرط مهم ثبت‌نام پایه اول است و از خانواده‌هایی که تاکنون برای سنجش نوآموز بدو ورود به دبستان خود اقدام نکرده‌اند، درخواست می‌کنم، نسبت به این امر اقدام کنند. معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ثبت‌نام اتباع نیز تابع ضوابط و مقررات خاص خود است که پس از ابلاغ شیوه‌نامه مربوطه ثبت‌نام آنها آغاز خواهد شد. محدوده‌بندی جغرافیایی با اولویت ثبت‌نام دانش آموزان در نزدیک‌ترین مدرسه به محل سکونت آنان لحاظ می‌شود و ثبت‌نام از دانش‌آموزانی که والدین آنان هر دو شاغل هستند، در مدرسه نزدیک به محل کار پدر یا مادر، منعی ندارد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.