سه سال از پخش آخرین قسمت از سریال «پایتخت» یکی از پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیونی می‌گذرد؛ سریالی که آخرین فصل آن در بحران کرونا تولید و در نوروز۱۴۰۰ پخش شد.

پایتختی تهی از چهره

آگاه: پخش این سریال در سال۱۳۹۰ آغاز شد و تا بهار۱۳۹۹ در ۶فصل ادامه داشت. پایتخت در فصل‌های ابتدایی بسیار خوب عمل کرد اما پس از فصل۴ تاکنون عاری از حواشی نبوده است. ساخت فصل هفتم این مجموعه تاکنون با حواشی بسیاری همراه بوده است. ازجمله حواشی مطرح‌شده می‌توان به دستمزد نجومی محسن تنابنده که برای بازی در این فصل از سریال دریافت می‌کند، اشاره کرد. همچنین، حذف شخصیت‌های نیکا و سارا از سری جدید پایتخت نیز ازجمله این حواشی بود. حذف کاراکترهای سارا و نیکا فرقانی‌اصل از سریال «پایتخت۷» درحالی‌که نقش آنها تاثیر چندانی در کیفیت سریال نداشت، به گونه‌ای مورد توجه قرار نگرفته بود تا زمانی‌که آنها در لایو اینستاگرامی خود این خبر را تایید و ابراز ناراحتی کرده‌اند. 

پایتختی تهی از چهره

بنا شده تا دو بازیگر دوقلوی دیگر جایگزین سارا و نیکا شوند. شنیده‌ها مبنی بر آن بود که پایتخت۷ در نوروز۱۴۰۳ مهمان مخاطبان خواهد شد اما کمتر از دو هفته به آغاز سال نو باقی نمانده بود و همچنان تکلیف پخش یا عدم پخش سریال پایتخت در نوروز ۱۴۰۳ مشخص نشده بود. برخی رسانه‌های نزدیک به صداوسیما مدعی شده بودند که یک فیلم سینمایی ۱۰۰دقیقه‌ای از سری هفتم سریال پایتخت در عید امسال پخش می‌شود، اما هومن حاجی‌عبداللهی در پست اینستاگرامی خود اعلام کرد که فصل۷ ساخته می‌شود ولی در عید۱۴۰۳ پخش نمی‌شود. ساخت فصل جدید این مجموعه همیشه موردبحث بوده است، چراکه یک روز خبر از ساخت نسخه سینمایی آن به گوش‌مان رسید و یک روز هم خبر از تولید در قالب همیشگی خودش. پس از تمام این حواشی و کش‌وقوس‌ها، پیش‌تولید ساخت سریال پایتخت۷ درحال اجراست. اما پیش‌تولید این سری از پایتخت با شوک بزرگی برای مخاطبان کلید خورده است، آن هم غیبت یکی از مهم‌ترین بازیگران کلیدی این اثر پرمخاطب است. پیش از این اعلام شده بود که خواهران فرقانی و مهران احمدی در سری جدید این سریال حضور ندارند اما خبر دیگری، علاقه‌مندان به سریال پایتخت و نقش «بهتاش فریبا» را در شوک بزرگی فروبرد. چنین به نظر می‌رسد بهرام افشاری که این روزها در سرلیست پول‌سازترین بازیگران سینما ایستاده، غایب اصلی و بزرگ سریال پایتخت۷ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.