۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۳٬۶۰۱

سازمان هواشناسی از وقوع رگبار، رعد و برق و کاهش دما در نقاط مختلف کشور خبر داد. امروز سه‌شنبه (۱۸اردیبهشت) از شدت بارش در این مناطق تا حدودی کاسته می‌شود و علاوه‌بر مناطق فوق در شمال‌شرق کشور بارش رخ خواهد داد.

آگاه: چهارشنبه و پنجشنبه (۱۹ و ۲۰ اردیبهشت) در شمال‌غرب، سواحل شمالی شمال‌شرق، ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از شرق و جنوب کشور بارش پیش‌بینی می‌شود. همچنین امروز در استان‌های ساحلی خزر و چهارشنبه و پنج‌شنبه در شمال‌شرق کشور کاهش دما رخ خواهد داد. جمعه (۲۱اردیبهشت) جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما در کشور خواهیم داشت. خلیج فارس و دریای خزر نیز در دو روز آینده مواج خواهند شد.

آسمان تهران امروز (۱۸اردیبهشت) قسمتی ابری تا ابری، بارش پراکنده، گاهی رگبار و رعدوبرق و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای۱۶ و حداکثر دمای۲۴ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۹اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه ابری، بارش پراکنده گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. برای امروز و فردا نیز اردبیل با کمینه ۵ و ۴ درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه ۳۶ و ۳۷ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.