کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد: همزمان با میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و سال نو میلادی، هدیه یک میلیون تومانی این کمیته به حساب مددجویان اقلیت‌های دینی در سراسر کشور واریز شد.

هدیه یک میلیون تومانی کمیته امداد به مددجویان اقلیت‌های دینی

به گزارش آگاه: از کمیته امداد امام خمینی (ره)، حسین خدرویسی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: ۲۰۸ خانوار تحت حمایت از اقلیت‌های دینی مسیحی، کلیمی و زرتشتی از این هدیه یک میلیون تومانی برخوردار شدند.

به گزارش ایرنا، کمیته امداد امام خمینی(ره) ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ با هدف پشتیبانی از محرومان و توانمندسازی نیازمندان، پیشگیری از تولید نظام یافته فقر در کشور و کمک به بهبود فضای کسب و کار و اشتغال بنیان‌گذاری شد.

رئیس کمیته امداد همواره تاکید دارد که این نهاد ارائه خدمت به خانواده‌های نیازمند، فارغ از دین و آیین آنان را از وظایف خود می‌داند. استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان و تهران بیشترین تعداد مددجویان اقلیت دینی را تحت حمایت دارند. کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای خدمت صادقانه به اقشار مختلف جامعه تلاش زیادی انجام می‌دهد.

یکی از برکات کمیته‌ امداد تحکیم انسجام ملی و وحدت بین مسلمانان است؛ از این‌ رو علاوه بر اینکه مددجویان اهل تسنن از خدمات کمیته امداد برخوردارند، خیران اهل تسنن نیز با حوزه‌های مختلف این نهاد به‌ویژه مشارکت‌های مردمی در تعامل و ارتباط هستند.

همه مذاهب دینی همچون شیعه، سنی، مسیحی، یهودی، زرتشتی، کلیمی، ارمنی و سایر ادیان زیر چتر حمایتی کمیته امداد قرار دارند و کمیته امداد جدا از پرداخت مستمری، کمک هایی در قالب طرح اکرام ایتام، محسنین، هزینه‌های تحصیل، درمان، مسکن و سبدکالا به خانواده ای تحت حمایت پرداخت می‌کند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.