هادی رضائی ـ دبیر سیاسی

گزگ به دست دشمن ندهیم

آگاه ـ حادثه درمانگاه قم یک بار دیگر نشان داد که دشمنان و بدخواهان مردم ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در کمین هستند و مترصدند ماجرای مهسا امینی را بازتولید کنند و از این طریق اغراض شوم ضدامنیتی خود را در قبال کشورمان به پیش ببرند.

چهارشنبه شب در یکی از درمانگاه‌های قم، مجادله‌ای میان یک زن و یک طلبه رخ داد؛ از فیلم پخش شده از این مجادله، چنین استنباط می‌شد که زن، مدعی است آن طلبه از او در حالی که حجاب قانونی بر سر ندارد، فیلمبرداری کرده است و طلبه نیز منکر این ادعاست. در این فیلم، زن با حالت عصبی و پرخاش به سمت فرد طلبه حمله‌ور می‌شود.

ماهی‌گیری رسانه‌های معاند از فیلم مجادله دو شهروند

پس از پخش این فیلم، شبکه‌های معاند نظیر تلویزیون صهیونیستی اینترنشنال، با آغوش باز به استقبال آن رفتند و از تیتر «حمله عصبی به زن» استفاده کردند؛ بدون تردید، عناصر این شبکه ضدایرانی و سایر رسانه‌های معاند همچون ماجرای «مهسا امینی» و «آرمیتا گراوند» در آرزوی وقوع اتفاقی تلخ و ناخوشایند برای زنِ مورد اشاره بودند تا با تمسک به این ماجرای غمبار، پروژه‌های میلیارددلاری خود در به آشوب کشاندن کشورمان را کلید بزنند. رسانه‌های معاند پس از آنکه از وقوع اتفاق تلخ برای زنِ ماجرایِ درمانگاه قم، مأیوس شدند، خط خبری بازداشت زن و تعطیلی درمانگاه را در پیش گرفتند که این خط خبری نیز جعلی از آب درآمد. «غریب» دادستان قم ضمن تکذیب خبر دستگیری فردی در ماجرای درمانگاه قم، پلمب درمانگاه و یا ابطال مجوز آن را شایعه خواند و از تشکیل پرونده قضایی درخصوص این ماجرا خبر داد.

صدور دستور شناسایی عاملان پخش فیلم درمانگاه قم

اما در ماجرای درمانگاه قم، نکته مهم، شناسایی فرد یا افرادی است که اقدام به ارائه فیلم مجادله‌ی دو شهروند به شبکه‌های معاند و صهیونیستی کرده‌اند؛ دادستان قم دستور شناسایی عاملان پخش این فیلم را صادر کرده است؛ قطعاً دستگاه‌های مسئول و ذیربط باید این ماجرا را تا انتها دنبال کنند، چرا که قطعاً هدف فردی که چنین فیلمی را به شبکه معاندی نظیر اینترنشنال داده است، خیر و صلاح نبوده است. به هر حال، همه بخش‌ها در کشور اعم از دستگاه‌های فرهنگی و سیاستگذار و بخش‌های امنیتی و انتظامی و حتی مؤمنان دغدغه‌مند و گرانقدر میهن اسلامی‌مان که به درستی خود را در قبال امنیت روانی جامعه و رعایت هنجارهای اجتماعی و فریضه‌ی متعالی امر به معروف و نهی از منکر  مسئول می‌دانند باید به شدت مراقب توطئه‌های دشمن کینه‌جو باشند؛ دشمنی که در کمین است تا حادثه‌ای تلخ نظیر فوت «مهسا امینی» رخ دهد و بر روی آن موج سواری کند و اغراض ضدامنیتی خود را به کشور و مردم ما تحمیل گرداند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.