۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۳٬۰۳۷

نشاط قرآنی

امیر اسماعیلی_سردبیر

آگاه، امیر اسماعیلی_سردبیر: شاید تا قبل از برنامه محفل؛کمتر کسی به ذهنش مدل برنامه‌سازی با محوریت قرآن و زندگی‌های قرآنی به این شکل خطور می‌کرد. اما محفل با ایده درست، بهنگام و بجا و با مدد اتاق فکری پویا، دقیقا به طراحی مناسب و شادابی از برنامه‌سازی قرآنی  رسیدند و آن را به مرحله اجرا رساندند.

مهمانان خاص برنامه محفل از کودک اوتیسمی گرفته که به‌سختی کلماتش را بیان می‌کرد اما قرآن را کاملا روان حفظ بود تا دختری که علی‌رغم نابینایی و معلولیت‌های دیگر دلش به نور قرآن روشن شده بود، همه و همه در شبکه‌های اجتماعی وایرال شدند و دست به دست چرخیدند. حالا شبکه سوم میعادگاه روزه‌دارانی است که منتظرند از مهمان برنامه رونمایی شده و صوت قرآن از طریق تلویزیون در خانه‌های‌شان پخش شود.

اما به نظرم مهم‌ترین قسمت محفل جدا از برنامه عظیم ورزشگاه آزادی در روز تولد امام حسن مجتبی(ع) و برنامه استان بوشهر که دست‌مریزادی خاص به عواملش داده با حضور محمود کریمی، مداح اهل‌بیت(ع) به همراه مادرش به همراهی مادران شهدا در برنامه بود.

حس و حال فراموش‌نشدنی این برنامه تا مدت‌ها در ذائقه مخاطب می‌ماند، صحنه به صحنه‌اش را مردود می‌کند.

تجربه رسانه‌ای محفل نشان داد که اولا مخاطب فهیم، برنامه خوب و کارشده را می‌شناسد و با آن به بهترین شکل ارتباط می‌گیرد و همین ارتباط سبب رشد ذائقه او می‌شود.

در ایامی که شاید بسیاری از برنامه‌های مناسبتی ما منحصر به ایران یا پشت‌بام بقعه متبرکه‌ای بود، همراه دو صندلی و گفتگویی که شاید بحث‌هایش همان‌جا و در حین برنامه شکل می‌گرفت اما محفل نشان داد می‌توان شاد و با برنامه و شگفت‌انگیز برنامه مناسبتی ساخت و همراهی مخاطب را هم داشت.

دستمریزاد به عوامل و همه خادمان قرآنی برنامه محفل...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.