۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۳٬۱۰۲

روز چهارشنبه در روز عید فطر، خبر رسید که فرزندان و نوه‌های «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی حماس، در بمباران رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

فرزندان اسماعیل

آگاه: فیلم لحظه‌ای که خبر شهادت سه پسر و چند نوه اسماعیل هنیه را به او می‌دهند، طی روزهای اخیر در رسانه‌های منطقه‌ای فراگیر شد.

اسماعیل هنیه در واکنش به خبر شهادت فرزندانش گفت: خداوند را به‌خاطر این افتخار که با شهادت سه پسر و چند نوه‌ام نصیب ما کرد، سپاسگزارم. با این درد و خون، ما برای مردم و ملت خود آرمان و امید به آینده و آزادی می‌آفرینیم.

در اواسط تجازو سبعانه رژیم صهیونیستی به غزه نیز چند تن دیگر از اعضای خانواده هنیه به شهادت رسیده بودند.

انتشار اخبار مرتبط با شهادت اعضای خانواده و فرزندان اسماعیل هنیه درحالی است که پیش از آن، رسانه‌های غربی و صهیونیستی، به دروغ چنین تبلیغ می‌کردند که فرزندان رهبران حماس در خارج از غزه و عمدتا در قطر و ترکیه سکونت دارند.

پس از خبر شهادت پسران اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس، رسانه‌های منطقه‌ای و جهانی روی این خط مانور دادند که درحالی‌که پسر نتانیاهو به دلیل ترس از جنگ به آمریکا متواری شده است؛ فرزندان اسماعیل هنیه در خط مقدم جنگ به شهادت می‌رسند.

کاربران زیادی در فضای مجازی نیز به این مهم اشاره کردند که یکی از رازهای مقاومت اعجاب‌انگیز و تاب‌آوری و حماسه‌سازی مردم مظلوم و مقاوم غزه در مقابل ماشین کشتار رژیم صهیونیستی همین است که فرزندان هنیه و سایر رهبران مقاومت فلسطین در کانادا و انگلیس یا حتی قطر نیستند، بلکه کنار مردم‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.