تجربه ناآرامی‌های داخلی دو سال گذشته نتیجه‌ای برای اپوزسیون و اعضای تازه‌پیوسته آن به ارمغان آورد که خودشان هم فکرش را نمی‌کردند. چهره کلیدی و پرکار این جریان، «مسیح علی‌نژاد» در سال ۱۴۰۱ مطابق آمار پژوهشی، منفورترین چهره در فضای مجازی شد. همین برای آن‌ها کافی نبود تا در پاسخ نظامی ایران به حمله اسرائیل ورود نکرده و تریبون دروغ‌پراکنی را خالی بگذارند و بیش از این خودشان را مسخره نکنند.

پوست‌اندازی آمرین جنگ به صلح‌طلبان جهانی فعلی

آگاه: هنوز ویدیوها و پست‌های اینستاگرامی تهییج و تحریک مردم داخل ایران به برهم‌زنی آرامش یکدیگر و رحم نکردن در انجام آن در صفحات سلبریتی‌های به اپوزوسیون پیوسته چون گلشیفته فراهانی، حمید فرخ‌نژاد و ... موجود است؛ ویدیو از آموزش ساخت سلاح‌های دست‌ساز تا هر آنچه با آن بتوان به ناآرامی‌های داخلی به هر قیمتی دامن زد. این افراد در سال‌های اخیر تاکنون با وجود روشن بودن اقدامات ضدانسانی رژیم صهیونیستی و علاوه‌بر آن اعلام موضع نسبت به آن و محکوم کردن رژیم توسط بسیاری از سلبریتی‌ها و چهره‌های تاثیرگذار جهانی هرگز سخنی در نکوهش این جنگ نابرابر یا رژیم کودک‌کش صهیونستی نگفته‌اند. حالا با وجود وقوع حمله تروریستی این رژیم به سفارت ایران و شهادت هفت تن از هم‌وطنان ما، در اظهاراتی تاسف‌برانگیز و تماما حمایت‌گر از تروریسم، شروع به فضاسازی کاملا بی‌ارتباط با واقعیت کرده و اقدام ایران را تنش‌آفرین و آغازگر جنگ در منطقه و دنیا! جلوه دادند و تمسخرآمیزتر از آن اینکه صدای «No War» و «نه به جنگ‌»هاشان به گوش مخاطبان و دنبال‌کننده‌های خودشان نیز مضحک و ساختگی آمد، چنانچه در فضای مجازی به آن واکنش داده و این تناقض را یادآور شدند.

علاوه‌بر آن نیز بعد از آنکه حمایت گسترده مردم در فضای مجازی و حقیقی از این اقدام نظامی ایران را دیدند، اعلام مواضع انسان‌دوستانه و صلح‌طلبانه را صلاح ندانسته و بنابراین کنار گذاشتند تا از شیوه‌ای دیگر، یعنی تمسخر و کوچک‌ شمردن این پاسخ نظامی به جهت‌دهی و دروغ‌پراکنی بپردازند و به این ترتیب بتوانند مسیری برای تفرقه‌افکنی میان مردم و حاکمیت باز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.