رقابت پلتفرم‌ها و تلویزیون در بهاری نو

آگاه ـ با نزدیک شدن به ایام نوروز ۱۴۰۳ و در حالی که تلویزیون برنامه‌ها و سریال‌های نوروزی خود را اعلام کرده است، پلتفرم‌های نمایش خانگی هم درحال رونمایی از  برنامه‌های خود هستند و تلاش دارند تا این بار با برنامه‌های نوروزی به رقابت با تلویزیون پرداخته و به دنبال جذب بیش از پیش مخاطبان هستند. 

رونمایی جدید فیلیمو

فیلیمو برای نوروز ۱۴۰۳ فصل دوم مسابقه صداتو را با اجرای محسن کیایی پخش خواهد کرد، ادامه مسابقه اسکار مهران مدیری و سریال گناه فرشته هم در ایام نوروز مهمان فیلیمو خواهند بود. احتمال این وجود دارد که فیلیمو از مینی سریال معمایی جنایی بازنده با نویسندگی و کارگردانی امین حسین‌پور و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور، با حضور بازیگرانی چون صابر ابر، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمد علی محمدی و با حضور پیمان قاسمخانی رونمایی کند. 

بازگشتی رقابت‌گونه با نوید محمدزاده

نماوا پس از یک افت طولانی در نوروز ۱۴۰۳ با پخش دو سریال جدید به میدان رقابت با دیگر پلتفرم‌ها بازمی‌گردد. سریال «اکازیون» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی و با بازی هادی کاظمی، ایمان صفا، غلامرضا نیکخواه، سمانه پاکدل، سام نوری، نعیمه نظام‌دوست، ناهید مسلمی، جواد پولادی، پرنیا کربلایی، با حضور رضا ناجی به صورت اختصاصی از نماوا منتشر خواهد شد. سریال «جنگل آسفالت» به کارگردانی پژمان تیمورتاش و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه در ایام نوروز با حضور نوید محمدزاده ستاره سینما که پیش از این در سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی ایفای نقش کرده بود، مهمان شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

پیمان معادی برای نخستین بار در قاب نمایش خانگی 

افعی تهران مجموعه‌ای درام- جنایی است که به کارگردانی سامان مقدم و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی، از ۱۶ اسفند گذشته از فیلم نت منتشر شد. این مجموعه در نوروز هم مهمان خانه‌های مخاطبان خواهد بود. این سریال که پس از منتشر شدن قسمت اول با نقدهایی روبرو بود، تصویر قتل‌هایی که قاتل با مسموم کردن سوژه‌های خود آن‌ها را به قتل می‌رساند، به نمایش می‌گذارد. این اولین تجربه حضور پیمان معادی در سریال آن هم سریال شبکه نمایش خانگی است. داستان سریال از ابتدا به شکلی آغاز شد که بیشتر مخاطبان مضمون قصه را حدس زدند اما باید دید در انتها چه خواهد شد و با تماشای یک قسمت نمی‌توان آن را بررسی کرد. سریال «محبوبه شب» بعد از سریال دفتر یادداشت با بازی پارسا پیروزفر و پخش فصل سوم برنامه پدرخوانده از دیگر برنامه‌های فیلم نت برای نوروز است. 

«هفت» ادامه دارد

هفت مجموعه‌ای به نویسندگی علی اصغری، کیارش اسدی زاده و به کارگردانی کیارش اسدی زاده است. این سریال به طور رسمی از پلتفرم تماشاخونه پخش می شود. این مجموعه حدودا پس از ۴سال از اتمام ساخت خود ۲۳ آبان ۱۴۰۲ شروع به پخش کرد. پلتفرم تماشاخونه با ادامه این سریال میزبان نوروز خواهد شد. این سریال با همه سر و صدایی که داشته به شدت در پرداخت، داستان و مضمون ضعیف و شکست خورده است.

خواننده پاپ در «پلی»

«پلتفرم پلی» نخستین پلتفرم چندرسانه‌ای فیلم، آموزش و سرگرمی است که از نوروز به عرصه رقابت با پلتفرم‌ها افزوده می‌شود و فعالیت رسمی خودش را آغاز خواهد کرد. سریال مادر خوانده با بازی شهاب مظفری و آناهیتا درگاهی اولین محصول اختصاصی این پلتفرم خواهد بود. ‌در شعار سریال آمده است: دوران جولان پدرخوانده‌ها تمام شد، نوبت به مادرخوانده‌ها رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.