آگاه: برند ایتالیایی پرادا (معروف به کیف و لباسهای لوکس) با همکاری یک نویسنده مشهور، کتاب داستان کوتاه منتشر کرده است. برند آمریکایی دیکیانوای (تولیدکننده لباسهای راحت و شهری) در تبلیغاتش از یک مدل جوان که باشگاه کتاب دارد، در یک کتابفروشی معروف نیویورک استفاده کرده است. برند فرانسوی سن لوران (شناختهشده با کتوشلوارها و طراحیهای خاص) جملات زیبای نویسندگان بزرگ را روی بیلبوردهای شهری نمایش داده است.
اما چرا کتاب؟
زیرا کتابخوانی، برخلاف دنیای شتابزده و دیجیتال امروز، به معنای داشتن زمان، سلیقه و هوش بالاست. وقتی همهچیز در لحظه مصرف میشود، داشتن کتاب و لذت بردن از مطالعه، نشانهای از زندگی با کیفیت و سطح بالاست.
منبع: The Wall Street Journal