• تو عید چی بخونیم؟ چی ببینیم؟ چی بشنویم؟

    پیشنهادهای فرهنگی- هنری «آگاه»

    تو عید چی بخونیم؟ چی ببینیم؟ چی بشنویم؟

    تعطیلات نوروز فرصت خوبی برای انجام کارهای عقب‌افتاده است، خصوصا کارهای عقب‌افتاده فرهنگی- هنری. کتاب‌های نخوانده، فیلم‌های ندیده و موسیقی و پادکست‌های گوش نداده. تفریحات فرهنگی‌ای که در طول سال همه را گذاشتیم برای تعطیلات بهاری. اگر خودتان برنامه‌ای برای این کارهای فرهنگی- هنری دارید که چه خوب! خوش بگذرد! اما اگر دوست دارید فیلم ببینید، کتاب بخوانید و موسیقی و پادکست خوب بشنوید اما ایده‌ای ندارید که سراغ چه چیزهایی بروید، می‌توانید به پیشنهادهای فرهنگی روزنامه «آگاه» اعتماد کنید.

  • نوآوری فرهنگی، موتور محرکه اجتماع

    سبقت گرفتن از گذشته در فرهنگ چگونه ممکن است؟

    نوآوری فرهنگی، موتور محرکه اجتماع

    نوآوری‌های فرهنگی به تغییرات و ابداعاتی اشاره دارد که در حوزه‌های مختلف فرهنگ، مانند هنر، ادبیات، موسیقی، سینما، رسانه، فناوری‌های فرهنگی و حتی شیوه‌های زندگی و تعاملات اجتماعی رخ می‌دهند.

  • چند می‌گیری معروفم کنی؟

    نگاهی به تاثیر تبلیغات محیطی در فرهنگ یک جامعه

    چند می‌گیری معروفم کنی؟

    کافی است این روزها سری به اتوبان‌های شهر تهران بزنید، آن وقت می‌بینید که بسیاری از بیلبوردهای بزرگ و به‌اصطلاح تبلیغاتی‌ها، بیلبوردهای «توی چشم» شهر به‌جای معرفی یک محصول به یک شخص اختصاص یافته و اینگونه تبلیغات فقط یک پیام دارد و آن هم اینکه مهم نیست چه چیزی را تبلیغ می‌کنیم، مهم این است که چه کسی بیشتر پول می‌دهد، آن وقت ما می‌توانیم او را در کل شهر معروف کنیم و بگوییم این آقا نویسنده است، خواننده است و... .

  • احیای سینمای قهرمان‌محور و جذب مخاطب

    به بهانه اکران «پیشمرگ» در سینماهای کشور

    احیای سینمای قهرمان‌محور و جذب مخاطب

    سمیرا افتخاری، فعال رسانه:‌سینمای قهرمان محور نوعی از سینماست که در آن یک یا چند شخصیت به‌عنوان قهرمان داستان، در مرکز توجه قرار دارند. این قهرمانان معمولا دارای ویژگی‌های خاصی مانند شجاعت، فداکاری، قدرت بدنی یا هوش بالا هستند و در طول داستان با چالش‌ها و موانعی روبه‌رو می‌شوند که درنهایت با غلبه بر آنها، به پیروزی می‌رسند؛ سینمایی که همواره مخاطب آن را دنبال کرده و با اشتیاق تا پایان دنبال می‌کند.

تیتر سه سرویس