آگاه: این برنامه ویژه مدیران ارشد نشر طراحی شده و شامل مجموعهای از کارگاهها و جلسات آموزشی با تمرکز بر تولید محتوا، بازاریابی نوین و کاربردهای هوشمصنوعی در صنعت نشر است. گروهی از متخصصان و استادان بینالمللی در این رویداد حضور دارند تا ظرفیتهای حرفهای برای ورود ناشران این کشور به بازار جهانی کتاب را تقویت کنند.
سرفصلهای این دوره عبارتاست از:
روز اول: نشر مستقل و ساخت برند جهانی
تجربه مدل نشر در چین
آینده ناشران مستقل
هویتسازی دیجیتال برای ناشران
انتخاب عنوان و طراحی جلد برای بازار جهانی
روز دوم: ترجمه بهعنوان راهبرد توسعه
مترجمان بهعنوان شریک رشد
شناسایی فرصتهای ترجمه
همافزایی میان ترجمه، مالکیت و طراحی
حقوق نشر در بازار جهانی
روز سوم: بازار جهانی و ابزارهای دیجیتال
روندهای تازه در بازار جهانی نشر
بازاریابی دیجیتال
آینده کتاب صوتی
تغییرات فروش جهانی کتاب چاپی
روز چهارم: فناوریهای نو و هوشمصنوعی
بازاریابی کتاب در پلتفرم متا
نقش تیکتاک در فروش کتاب
کاربرد هوشمصنوعی در تولید و فروش کتاب
تمرین عملی با ابزارهای هوشمصنوعی.
این رویداد تلاشی است برای توانمندسازی ناشران در مواجهه با تحولات بازار جهانی نشر که برای صنعتنشر ما نیز در حکم فرصتی راهبردی و حیاتی است.
۲۶ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۲:۳۰
وکالة أنباء الإمارات خبر داده که برنامه چهار روزه شارجه برای متخصصان نشر آغاز شده است؛ دورهای بینالمللی با همکاری دانشگاه نیویورک که برای نخستینبار خارج از آمریکا برگزار میشود.