بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با همه هیاهو و نقاط قوت و ضعف در حالی به پایان کار رسید که در کنار اینکه بستری برای دید و بازدید اهالی رسانه بود اما فرصتی برای آن شد تا با وجود اینکه هنوز ساعات آغازین رسمی فعالیت تبلیغاتی برای کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی طبق قانون آغاز نشد بود اما احزاب و جناح‌های سیاسی از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را کرده و با حضور در جمع اهالی رسانه اعلام حضور کنند و به بهانه بازدید از نمایشگاه رسانه‌های ایران به سوالات خبرنگاران درباره مسائل مختلف سیاسی و برنامه حزب خود برای انتخابات پیش رو پاسخ دهند.
رییس جمهور نیز برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران در آستانه برگزاری انتخابات را اقدامی شایسته و زمینه‌ساز ایجاد فضای تضارب آرا و اندیشه‌ها و گفت و گو دانست که می‌تواند زمینه‌ساز برگزاری پرشورتر انتخابات باشد تا برگ زرین دیگری به دفتر حماسه‌آفرینی‌های ملت ایران افزوده شود.
حال که بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران به پایان کار رسید است و براساس قانون فعالیت تبلیغاتی برای کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز شده فرصت آن است که از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌های دیداری شنیداری و گفتاری و بخصوص بیلبوردهای تبلیغاتی که به عنوان قدرتمندترین رسانه تبلیغات محیطی نقش مهمی را در رساندن پیام به مخاطبان محسوب می‌شود برای معرفی بهتر و بیشتر کاندیداها استفاده شده و زمینه حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کرد. همه ما در هر جایی که هستیم می‌توانیم در این حوزه نقش‌آفرین باشیم زیرا هر کجا که مردم حضور داشته‌اند، آنجا ایجاد امنیت می‌کند و حضور مردم در انتخابات امنیت‌آفرین است و باید تلاش کنیم انتخابات پرشور و با حضور حداکثری رای‌دهندگان شکل گیرد.