۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

نماینده راه یافته به مجلس دوازدهم، درباره حواشی انتخابات نظیر شکست فهرست‌ها، نتایج آرای حوزه انتخابیه تهران و همچنین شاکله مجلس آینده به خبرنگار گروه سیاسی آگاه گفت: مردم در انتخابات پیش رو این مسئله را درک کردند که فهرست‌های بسته شده در تهران، مبنای علمی نداشته و بیشتر مبتنی بر پدر سالاری، پدر خواندگی و شیوه‌های اینگونه است.

آگاه ـ آقای بهروز محبی نجم آبادی با بیان اینکه برخی از فهرست‌ها با نیروهای جوان مورد گزینش مردم قرار گرفت، ادامه داد: این نیروها شعارهای مورد پسند مردم را مطرح کرده و میثاق نامه امضا کردند، از این رو مورد پسند مردم قرار گرفتند. وی بیان اینکه قاطبه نیروهای مذهبی و انقلابی و قسمتی از نیروهای خاکستری به سمت نیروهایی که ارتباط بیشتری با مردم داشتند، حرکت کردند، گفت: مردم بیشتر به دنبال گزینه‌های درستکار و پاک دست بودند و هر فهرستی روی این موضوع کار کرد، عموم مردم به آن اقبال نشان دادند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به نتایج آرای تهران، گفت: این نتایج خیلی هم دور از انتظار نبود. به واقع میزان مشارکت در تهران نشان می‌داد که افراد خاص و دارایی گرایش مذهبی و معنوی ویژه مورد استقبال قرار می‌گیرند. وی ادامه داد: همچنین برخی از شخصیت‌های بزرگ از بیرون از تهران به لیست تهران اضافه شدند که متاسفانه در نتایج تهران دیده نشدند و این خسارتی ایجاد کرد و ممکن است در دور دوم موفق به حضور در مجلس نشوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به شاکله مجلس دوازدهم تاکید کرد: حتما یک فضای اصولگرایی منسجم در این مجلس شکل خواهد گرفت.