۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب در گفت‌وگو با آگاه درباره آسیب‌شناسی جریان اصولگرا از انتخابات چهاردهم، گفت: تفرقه و اختلاف به مذاق مردم خوش نیامد و احساس کردند، بین نیروهای انقلاب اختلاف کوچکی وجود دارد که باید در دوره‌های آتی این موضوع موردنظر و توجه قرار گیرد.

آگاه: محمدجواد عامری در ادامه افزود: آقای روحانی با این حجم از عملکرد اشتباه و با اینکه لطمات فراوانی هم به مردم و هم به اصلاح‌طلبان وارد کرد، اما جناح اصلاح‌طلب تخریب سنگینی علیه او انجام ندادند به شکلی که وی به خود اجازه داد، چندین‌بار در حمایت از آقای پزشکیان بیانیه منتشر کند. دبیرکل جمعیت ایثارگران با بیان اینکه اما در میان نیروهای انقلاب افرادی وجود دارند که تمام بدنه را تخریب کردند، تاکید کرد: هرطور که فکر کنیم بالاخره همه افراد کم و بیش دارای اشکالاتی هستند یکی ۱۰، دیگری ۵۰اشکال و دیگری ۶۰اشکال دارد.

مطالب مطرح‌شده در انتخابات به مذاق مردم خوش نیامد
عامری با بیان اینکه هریک از کاندیداها آمدند و موضوعی را علیه دیگری بیان کردند و تخریب وسیعی انجام شد، اظهار کرد: البته من نمی‌خواهم بگویم نقد نباید انجام شود، نقدی که درجهت اصلاح باشد خوب است و باید از آن هم استقبال کرد؛ بهترین شیوه نقد کردن شاید نصیحت کردن باشد، نصیحت یعنی همان نقد البته با قصد خیرخواهی، برخی افراد به جای اینکه یکدیگر را نقد کنند که نمی‌دانم عمدی است یا سهوی، آمدند و علیه تمام نیروهای انقلاب تخریب سنگینی انجام دادند.
وی با بیان اینکه این تخریب در میان مردم هم پسندیده نبود و برخی هم باورشان شد و از این موارد خوششان نیامد، گفت: یک نفر اشتباه کوچکی انجام داد و برخی آمدند آن اشتباه کوچک را توسعه دادند. همزمان با این کار، رسانه‌های ضدانقلاب مانند بی‌بی‌سی، صدای آمریکا و اینترنشنال هم پای کار آمدند و دروغ‌های فراوانی نسبت دادند.
دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اضافه کرد: من فکر می‌کنم مجموعه این موارد یعنی هم بحث اینکه اقدامات خوب معیشتی شهید رئیسی که سال بعد به ثمر می‌نشست و هم اینکه اطلاع‌رسانی چندانی درمورد اقدامات خوب ایشان صورت نگرفت، ضمن آنکه متاسفانه ما در بحث رسانه خیلی قوی نیستیم باعث شد که متاسفانه تخریب‌های شدیدی میان نیروهای انقلاب شکل گرفت و رسانه‌های بیگانه هم به آن دامن زدند، حتی در برخی موارد خودشان ابتدا به ساکن این کار را انجام دادند.