۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹

پیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیما گفته: مجموعه «سلمان فارسی» به بهترین شکل ممکن به لحاظ پشتیبانی منابع مالی و جدول‌ پیش‌بینی‌شده کار پیش می‌رود و هیچ تاخیری برای پخش «سلمان فارسی» وجود ندارد.

آگاه: به گزارش فیلم‌نیوز، چند روز پیش خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه تولید مجموعه «سلمان فارسی» حداقل تا سال ۱۴۰۸ ادامه خواهد داشت و به این ترتیب تولید این سریال که از ۹۸ آغاز شده به رکورد ۱۰سال فیلم‌برداری خواهد رسید. این خبر به‌دلیل بودجه بالایی که هرسال صرف تولید این سریال می‌شود با انتقادهای زیادی همراه شد.
حواشی این خبر به اندازه‌ای بود که پیمان جبلی برای تکذیب آن شخصا وارد عمل شد. در خبری که توسط پایگاه اطلاع‌رسانی سیما منتشر شده، جبلی تاکید کرده است: «این سریال پرهزینه‌ترین، سخت‌ترین و پیچیده‌ترین مجموعه است که امیدواریم از اوایل سال ۱۴۰۵ پخش آن را کلید بزنیم.» درباره امکان به تعویق افتادن پخش آن هم توضیح داده است: مجموعه «سلمان فارسی» به بهترین شکل ممکن به‌لحاظ پشتیبانی منابع مالی و جدول‌ پیش‌بینی‌شده کار پیش می‌رود و هیچ تاخیری برای پخش «سلمان فارسی» وجود ندارد. سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری سال۱۳۹۸ کلید خورد و درحال‌حاضر پنج سال از شروع تولید آن می‌گذرد.