۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲

نایب‌رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آگاه، در ارزیابی خود درباره اسامی کابینه چهاردهم و رای اعتماد مجلس به این گزینه‌های پیشنهادی، گفت: اسامی معرفی‌شده در راستای تشکیل کابینه چهاردهم آنطور که باید و شاید کابینه قوی و پر از ایده و توانمندی و تجربه نیست.

آگاه: مهدی طغیانی تاکید کرد: درحال‌حاضر میانگین کابینه چهاردهم، از میانگین تخصص و توانمندی کابینه سیزدهم قطعا بالاتر نیست. افراد این کابینه در برخی از وزارتخانه‌ها پایین‌تر و در برخی از وزارتخانه‌ها نیز توانمندی بیشتری دارد. نایب‌رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزینه‌های پیشنهادی کابینه در حوزه‌های اقتصادی تاکید کرد: گزینه‌های معرفی‌شده در قالب وزرای اقتصاد، صنعت و کشاورزی تیمی نیست که ما از دولت چهاردهم توقع داشتیم. یعنی تیمی که هم از منظر نظری و هم از منظر فکری و رویکردی با هم هماهنگ باشند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گاهی در برنامه‌های گزینه‌های معرفی‌شده در قالب وزرای اقتصادی تناقضاتی دیده می‌شود که امیدواریم این موارد رفته‌رفته و در جریان کار برطرف شود. نایب‌رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده معتقدم سه تا چهار وزیر پیشنهادی رأی لازم را کسب نخواهند کرد؛ البته درحال‌حاضر گزینه‌های پیشنهادی در کمیسیون‌های مجلس در حال تلاش بوده تا خودشان را به اثبات برسانند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین بنده معتقدم که ۷۰ تا ۸۰درصد کابینه رأی اعتماد لازم را از مجلس کسب خواهد کرد.