۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳

معاون آماد و پشتیبانی فراجا از آمادگی کامل برای پشتیبانی آمادی از ۲۰هزار نیروی پلیس در ماموریت عظیم و معنوی اربعین حسینی(ع) خبر داد.

آگاه: سردار رضا فریبا درباره فرآیند پشتیبانی آمادی از معاونت‌های ستادی، پلیس‌های تخصصی و فرماندهی انتظامی استان‌ها همزمان با ماموریت اربعین حسینی با اشاره به حضور و مشارکت ۲۰هزار نیروی پلیس در ماموریت اربعین حسینی(ع) گفت: پشتیبانی آمادی از این ۲۰هزار نیروی پلیس در ماموریت اربعین برعهده معاونت آماد و پشتیبانی فراجاست و به همین منظور پیش‌بینی‌های لازم را اندیشیده‌ایم. وی ادامه داد: ۱۶آشپزخانه مجهز در نقاط صفر مرزی به‌صورت ثابت و سیار به‌منظور طبخ غذا و تامین خوراک نیروهای حاضر در ماموریت اربعین پیش‌بینی کرده‌ایم. همچنین با آماده‌سازی ۱۵۰دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس فرآیند جابه‌جایی و انتقال نیروهای پلیس در مرز را دنبال می‌کنیم.
به گفته فریبا، معاونت آماد و پشتیبانی فراجا با پیش‌بینی چهارهزار دستگاه خودرو، بیش از دوهزار دستگاه موتورسیکلت، امکانات ترابری هوایی و پهپادی و... آمادگی خود را برای این ماموریت به میدان آورده است. وی افزود: در بحث تامین سوخت خودروهای پلیس نیز تمهیدات لازم را اندیشیده‌ایم، با پیش‌بینی بیش از ۴۰جایگاه سوخت در نظر داریم سوخت خودروهای فراجا به مقدار یک‌میلیون و صدهزار لیتر شارژ اعتباری‌شده را در این ماموریت مهم، عظیم و معنوی تامین کنیم. فریبا همچنین از تامین بسته‌های پذیرایی (پک میان‌وعده)، آب آشامیدنی خنک و بسته‌های بهداشتی به‌منظور صیانت از سلامت نیروهای پلیس در ماموریت اربعین خبر داد و گفت: به‌منظور صیانت از سلامت جسمی نیروهای پلیس همه الزامات بهداشتی را تدارک دیده‌ایم و ان‌شاء‌الله بتوانیم از این ماموریت معنوی نیز سربلند بیرون بیاییم.