۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰

حزب‌الله لبنان روز گذشته با صدور بیانیه‌ای شهادت یکی از فرماندهان خود را تایید کرد.

آگاه: بر این اساس، در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: «محمدحسین سرور» ملقب به «ابوصالح» پس از عمری مجاهدت در لبنان و یمن طی حمله دشمن صهیونیستی به منطقه ضاحیه در جنوب لبنان به دوستان شهیدش پیوست.
در بیانیه حزب‌الله تصریح شده شهید «محمد حسین سرور» در راه قدس به شهادت رسید. منابع غربی و منطقه‌ای می‌گویند محمدحسین سرور فرمانده واحد پهپادی حزب‌الله لبنان بوده است.
پیش از این منابع آگاه از جراحت شدید این فرمانده بزرگ حزب‌الله در حمله صهیونیست‌ها خبر داده بودند اما ابوصالح درنهایت به‌دلیل شدت جراحات به مقام شهادت نائل آمد.
بنا به گزارش رسانه‌های محور مقاومت نیز شهید محمدحسین سرور ملقب به ابوصالح که حزب‌الله لبنان روز گذشته شهادتش به دست صهیونیست‌های تروریست را تایید کرد، از سال٩٩ مسئولیت نیروی هوایی (پهپادی) مقاومت لبنان را برعهده داشت و پس از عمری مجاهدت در لبنان، سوریه و یمن عصر روز پنجشنبه در ضاحیه بیروت ترور شد و به شهادت رسید.
«نصرالدین عامر»، معاون سازمان رسانه‌ای جنبش انصارالله یمن، پس از حمله موشکی انصارالله به تل‌آویو، تلویحا این حمله را انتقام خون پاک شهید محمدحسین سرور دانست و با انتشار تصویری از این فرمانده شهید و سلحشور که ملقب به ابوصالح است، نوشت: یافای (تل‌آویو) اشغالی زیر آتش است حاج ابوصالح.
نتانیاهو، نخست‌وزیر جنایتکار رژیم تروریستی صهیونیستی نیز در بدو ورود به مقر سازمان ملل در نیویورک در مصاحبه با خبرنگاران، به‌صراحت، ترور شهید محمدحسین سرور را پذیرفت و گفت: در طول پرواز به‌سمت نیویورک، من اجازه ترور رییس واحد پهپادی حزب‌الله را دادم و او کشته شد. سیاست ما روشن است، ما به ضربه زدن به حزب‌الله ادامه می‌دهیم!