نماینده مردم رباط کریم در گفتگو با آگاه، با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله روز قدس امسال و اعلام انزجار نسبت به نسل کشی مردم فلسطین به دست رژیم منحوس صهیونیستی، گفت: امروز مردم با توجه به ۶ ماه جنگ مداوم صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین و تهدیدات صورت گرفته از سوی این رژیم منحوس و ظلم و ستم فزایده، پا به میدان گذاشته و حماسه ای بزرگ آفریدند.

اتحاد مردم در تقابل با کشتار صهیونیست‌ها؛ پیام راهپیمایی بی سابقه روز قدس

آگاه: حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی با بیان اینکه صهیونیست‌ها در جنگ غزه، مرتکب بزرگ‌ترین جنایت قرن شده‌اند بیان کرد: از این رو مردم انقلابی و آگاه و بصیر ما بر اساس ایمان و تاکید بر دفاع از مظلوم، بار دیگر به خیابان‌ها آمده و در واقع سیمایی از مبارزه با مستکبرین‌ و ظالمان را ترسیم کردند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راهپیمای یوم الله روز قدس امسال یکی از بهترین و بزرگ‌ترین راهپیمایی‌ها تقابلی با رژیم صهیونیستی بود و این راهپیمایی که نسبت به راهپیمایی‌های دیگر تفاوت داشت، به نوعی دل رهبر و حکیم انقلاب که همواره برای دفاع از مظلوم تاکید داشته‌اند را شاد کرد. این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال از بدو انقلاب تاکنون بی‌سابقه بوده است، بیان کرد: طبق اعلام مسئولین راهپیمایی روز قدس امسال در ۲۰۰۰ شهر و روستا شکل گرفت.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به واقع در این راهپیمایی روستاییان و حتی عشایر هم پا به صحنه گذاشتند تا یک راهپیمایی مثال زدنی و بی‌سابقه در دفاع از مظلوم رقم بخورد که این خود نشان از بصیرت بالای مردم دارد. نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیام حضور مردم در راهپیمایی یوم الله روز قدس تاکید کرد: مردم با حضور خودشان در راهپیمایی امسال به استکبار جهانی گوشزد کردند که شیعه و سنی، همه با هم متحد بوده و همه قومیت‌ها در تقابل با کشتار صهیونیست‌ها در غزه یکپارچه ، یکدل و یک صدا هستند. وی با بیان اینکه مردم ایران در هشت سال جنگ تحمیلی هم همینطور یکپارچه و یک دل عمل کردند، گفت: مردم ایران در راهپیمایی یوم الله روز قدس، باری دیگر بر این اصل تاکید کردند که در مقابله با رفتارهای صهیونیست‌ها و کشتار بی سابقه آنها، یکپارچه و یک صدا عمل خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.