۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

نماینده مردم «سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن» در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند و ناکامی تبلیغات منفی دشمن درباره انتخابات،گفت:مردم آگاهانه و با خلوص در انتخابات شرکت کرده  و مشارکت خوبی را در انتخابات رقم زدند.

آگاه ـ بهروز محبی نجم آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار آگاه، با اشاره به تبلیغات دشمن،گفت: تبلیغات رسانه‌ای دشمن سعی دارد تا مشکلات را برجسته کرده و نگاه منفی را نسبت به اقدامات شکل دهد. وی با بیان اینکه تبلیغات رسانه‌ای دشمن سعی دارد تا اقدامات مناسب مسئولین را بپوشاند، گفت: با این حال مردم با درایت و روحیه مبتنی بر  بصریت به میدان آمدند و رای‌های پاکی را تقدیم نظام اسلامی کردند و ما باید شاکر مردم باشیم. 

محبی نجم آبادی با بیان اینکه باید برای رفع مشکلات مردم تلاش‌های جدی صورت گیرد، ادامه داد: رفع مشکلات معیشتی مردم در حال حاضر یک اولویت اصلی است و باید با تلاش‌های صورت گرفته گام‌های موثری در این بخش برداشته شود. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتمام کار مردم و شروع کار مسئولین بیان کرد: مجلس در دو حوزه تقنینی و نظارت باید جدی‌تر عمل کند البته درست است که برخی از اقدامات مجلس دیر بازده است و زمان می‌برد اما حرکات و اقدامات سریع هم باید در بخش‌هایی نظیر تورم مدنظر قرار گیرد.

محبی نجم آبادی تاکید کرد: تلاش همه ما باید در این مسیر باشد که هر چه سریع‌تر تورم را کاهش و تولید را افزایش دهیم. همچنین باید منابع پایدار در کشور ایجاد کنیم تا اختلاف طبقاتی و بالارفتن ضریب جینی متوقف شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مجلس دوازدهم بیان کرد: مجلس آینده رویکرد انقلابی خواهد داشت، با این تفاوت که  با یک اقلیت قوی‌تر در این مجلس مواجه خواهیم بود.