۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در دیدار با رییس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، برای کمک به بیماران نیازمند مراجعه‌کننده از محل اعتبارات حمایتی این سازمان اعلام آمادگی کرد.

آگاه: عبدی، رییس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران به همراه مدیران درمان و امور مالی این مجتمع، مهمان وحید سلیمی رییس سازمان داوطلبان بودند. این جلسه با دستورکار هماهنگی نحوه حمایت از بیماران نیازمند مراجعه‌کننده به مجتمع دارویی درمانی هلال ایران و با حضور امینی خزانه‌دار و مظفرپور رییس اداره حمایتی سازمان داوطلبان برگزار شد. رییس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران در این جلسه با اشاره به افزایش هزینه‌های درمانی و نیز تنوع و تعدد خدمات این مجتمع و همچنین عدم استطاعت مالی برخی بیماران، خواستار آغاز دوباره همکاری مشترک مجتمع با سازمان داوطلبان و ایجاد سازوکار لازم برای تامین بخشی از هزینه‌های دارویی و درمانی اینگونه بیماران شد. رییس سازمان داوطلبان نیز در این نشست گفت: این سازمان برای حمایت از مددجویان دارو و درمان و بیماران نیازمند ازجمله بیماران واجد شرایطی که ازسوی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران معرفی می‌شوند، با رعایت کامل ضوابط و قوانین موجود و با استناد به آیین‌نامه خدمات اجتماعی هلال‌احمر، آمادگی کامل دارد. وحید سلیمی ارائه مستندات درمانی و دارویی و اسناد هویتی ازسوی مددجو را جزء شروط قطعی و لازم برای استفاده از اعتبارات حمایتی سازمان داوطلبان برشمرد و افزود: این سازمان نیز با رعایت الزامات قانونی، آیین‌نامه خدمات اجتماعی هلال‌احمر، ابلاغیه‌های دولت ازجمله پنجره واحد خدمات درمانی و مساعدت به شخص مددجو با کد ملی و همچنین اصول حرفه‌ای و استاندارد مددکاری اجتماعی، وظایف خویش را در این حوزه بدون کم و کاست انجام خواهد داد.
در پایان این جلسه مقرر شد با تشکیل کارگروهی تخصصی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نحوه تبادل اسناد و معرفی مددجویان ازسوی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران به سازمان داوطلبان برای بهره‌مندی از خدمات حمایتی و انجام فرآیند مددکاری، پس از تامین و واریز ردیف اعتبارات مربوطه، تشکیل شود.