۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲

 مُجال (مجتبی ا...‌وردی) که با تولید آهنگ‌های انقلابی و بیان مضامینی ارزشمند در راستای روشنگری گام برمی‌دارد در شب عملیات صادق‌۲ در میان مردم سرافراز ایران در میدان فلسطین روی صحنه رفت.

آگاه: «مجتبی ا...‌وردی» با نام هنری «مُجال» استعدادی جوان در عرصه موسیقی با سبکی متفاوت و جسورانه است؛ این خواننده خوش‌صدای ۳۲ساله که سال‌هاست در عرصه موسیقی آلترناتیو فعالیت می‌کند، او پس از عملیات غرورآفرین وعده صادق۲ در تجمع مردمی میدان فلسطین حاضر شد و تعدادی از آهنگ‌های ملی و مذهبی خود را با هم‌صدایی مردم اجرا کرد. 
ا...‌وردی سبک مشخص و خاص خودش را دارد؛ تنها با گوش دادن به تعدادی از آثار وی، مخاطب متوجه تمایز آهنگ‌های این خواننده با سایر آثار راک، پاپ یا رپ‌های اعتراضی و سیاسی خواهد شد. کیفیت بالای آهنگسازی، ترانه‌های سلامت و ریزبینی در انتخاب مضامینی پویا و متناسب با نیازهای روز جامعه، آهنگ‌های مجال را به محصولات فرهنگی ارزشمندی برای شنوندگان ایرانی و غیرایرانی تبدیل کرده و با اینکه آهنگ‌هایش محوریت ایدئولوژیک و مضامین سیاسی و اجتماعی دارند، اما حقیقتا آثاری خانوادگی هستند و مخاطبان می‌توانند با خیالی آسوده همراه با نوجوانان و جوانان خود از این آهنگ‌ها استفاده کنند. حتی فراتر از این، می‌توان آثار ا...‌وردی را به‌عنوان نمونه‌ای از موسیقی معاصر متناسب با فرهنگ ایرانی_اسلامی به گروه‌های سنی مختلف پیشنهاد داد تا ضمن حظ موسیقایی، با بهره‌گیری از اندیشه جهادی و تبیین‌گری فرهنگی این هنرمند متعهد، سطح و عمق سواد رسانه‌ای و بینشی خود را بالا ببرند.