۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه «آگاه» با تقدیر از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای عملیات غرورآفرین وعده صادق‌۲، گفت: عملیات ظفرمندانه و مقتدرانه ایران اسلامی در پاسخ به اقدامات ناآگاهانه و نابخردانه رژیم صهیونیستی و ایادی‌اش در حقیقت جرقه امیدی بود که در میان تمام آزادگان جهان زده شد و مردم ما، مسلمانان جهان و آزادگان جهان دلگرم شدند.

آگاه: امید نصیبی ضمن بیان این مطلب در ادامه گفت: مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان منتظر بودند که پاسخی دردناک به رژیم صهیونیستی داده شود که جمهوری اسلامی ایران این کار را کرد و هیمنه پوشالی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را بر باد داد. عضو مجمع نمایندگان استان فارس ادامه داد: مردم استقبال و شادی زیادی به‌علت عملیات وعده صادق‌۲ کردند و قطعا باز هم از نیروهای مسلح حمایت خواهند کرد. عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این عملیات درحقیقت با پشتوانه عمومی مردم صورت گرفت.
نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا اگر اسرائیل بخواهد مجددا حماقتی انجام دهد، با پاسخ کوبنده‌تر نظام جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد. نصیبی اظهار کرد: قطعا ایران اسلامی ضمن خویشتن‌داری و احترام به تمام مقررات بین‌المللی، ذره‌ای از حق خودش درخصوص دفاع مشروع کوتاه نخواهد آمد. وی در ادامه گفت: تمام قدرت جمهوری اسلامی ایران چیزی نبود که در عملیات وعده صادق۲ به نمایش گذاشته شد و این فقط یک رگه کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است و رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، پاسخی می‌دهیم که از کرده خودش پشیمان شود.