نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری درخصوص آخرین وضعیت این رشته برای حضور در المپیک پاریس صحبت کرد.

سلیمی: وزنه‌برداران جوان کار بزرگی انجام دادند| برای کسب سهمیه المپیک شرایط خوبی داریم

به گزارش آگاه به نقل از برنا: درخصوص قهرمانی تیم جوانان در مسابقات جهانی وزنه برداری گفت: مسابقات بسیار با کیفیت بود و خوشبختانه در بخش تیمی ملی پوشان با امتیازهای بالای خود یک قهرمانی با ارزش را رقم زدند و در بخش مدال هم از ۱۰ وزن ما ۵ وزن روی سکوی رفت که واقعا کار بزرگی بود. سایر وزنه برداران ما هم که دست شان از مدال کوتاه ماند عملکرد خوبی داشتند و رکوردهای آسیایی را جابجا کردند.

وی در خصوص برنامه فدراسیون برای این رده سنی اظهار کرد: مسابقات رسمی در رده سنی نوجوانان و جوانان امسال تمام شد ولی ما باید با کادر فنی جلسه بگذاریم و برای حفظ این ملی پوشان از حالا برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم در آینده از آنها استفاده کنیم.

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری در ادامه درخصوص شرایط تیم ملی بزرگسالان برای کسب سهمیه المپیک گفت: در سه وزن تقریبا شرایط خوبی داریم و برخی از وزنه برداران هم تقریبا شانس خیلی بالایی برای کسب سهمیه دارند چون بین ۱۰ نفر نخست رنکینگ‌شان هستند ولی مسابقات سختی را داریم که باید بچه‌ها تلاش کنند تا بتوانیم با خیال آسوده وارد المپیک شویم.

سلیمی در پایان گفت: وزنه برداری ایران روز به روز در حال پیشرفت است و با توجه و رسیدگی به تیم‌های پایه می توانیم آینده این رشته را بسازیم. باید صبور باشیم و فقط کار کنیم تا بتوانیم توقع جامعه ورزش و مردم عزیز ایران را برآورده کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.