«اسماعیل کوثری» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تبین اظهارات رهبری درباره شناخت خواص و مسئولیت‌های آن به خبرنگار «آگاه» گفت: خواص دارای یکسری امتیازاتی در جامعه هستند که اطلاع داشتن از امور و مسائل جاری کشور از جمله آنهاست. وی با بیان اینکه عمده خواص دارای مسئولیت‌هایی در بدنه نظام هستند، ادامه داد: پیرو این مسئولیت‌ها، خواص باید به درستی اقدامات صورت گرفته در کشور را برای مردم بازگو کنند البته این موضوع نافی واگوکردن عیب و ایرادات در داخل کشور نیست.

خواص نمره گرفته و امتحان پس داده آدرس درست بدهند

به گزارش آگاه: این نماینده مجلس شورای اسلامی در مثالی درباره نرخ تورم به وجود آمده در کشور بیان کرد: خواص می‌توانند با راهکارهایی در صدد کاهش نرخ تورم بوده تا از این طریق شرایط معیشتی مردم بهبود پیدا کند از این رو این موارد باید گفته و در قالب این گفتارها به مردم امید داده شود.

کوثری تاکید کرد: بیان امیدوارانه خواص می‌تواند مردم را با علاقه و ذوق به سمت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین انتخابات مجلس سوق دهد. وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات پیش رو بسیار حساس بوده و خواص و مردم باید در آن نقش آفرینی کنند، بیان کرد: خواص باید با تشویق و ایجاد انگیزه بین مردم، عاملی برای حضور مردم در ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو شوند.

کوثری با بیان اینکه الگوی بسیاری از خواص شهدا هستند، بیان کرد: به واقع شهدا، امام و مقام معظم رهبری راه‌های تحقق اهداف انقلاب را به درستی ترسیم کرده‌اند. از این رو مقام معظم رهبری از ابتدای سال جاری به موضوع حضور مردم پای صندوق‌های رای تاکیدات جدی داشتند لذا این مسئله باید درسی برای خواص باشد تا در این جهت حرکت کرده و مردم را به جهت درستی سوق دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت مطالب و گفته‌های خواص در جمع مردم اظهار کرد: به واقع ممکن است مردم بسیاری از اطلاعات لازم را در اختیار نداشته باشند و در نهایت این خواص هستند که باید مشوق باشند.

خواص اهل حق و ناحق

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما خواص اهل حق و اهل ناحق داریم، ادامه داد: به واقع منظور و اشارات رهبری به خواص اهل حق بوده است؛ این خواص امتحان خود را پس داده و نمره قبولی گرفته‌اند و باید حرکت کرده و نباید متوقف شوند چراکه این حرکت باعث می‌شود که مردم هم همپای آنها حرکت کنند و اهداف نظام محقق شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.