رئیس دولت سیزدهم گفت: یک سال همکاری دولت با بخش‌های مختلف به ویژه مجلس در اجرای لایحه بودجه ۱۴۰۲، توطئه و فتنه دشمنان علیه ملت بزرگ ایران را ناکام گذاشت.

بودجه ۱۴۰۳ مبتنی بر برنامه هفتم توسعه و توجه به واقعیت مسائل است

سید ابراهیم رئیسی برای دفاع از لایحه بودجه ۱۴۰۳، صبح امروز (سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲)  در صحن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یک سال همکاری دولت با بخش‌های مختلف به ویژه مجلس در اجرای لایحه بودجه ۱۴۰۲ باعث شد به رشد اقتصادی، رشد تولید و مهار تورم بیانجامد و بسیاری از چیزهایی که دشمنان تصور می‌کردند و توطئه و فتنه دشمنان علیه ملت بزرگ ایران را ناکام گذاشت.

وی افزود: در این مدت دستگاه‌ها موفق شدند گام دیگری در جهت رشد اقتصادی و تعالی کشور و نزدیک‌تر شدن به قله بردارند.

وی با بیان این‌که «در بودجه ۱۴۰۳ تلاش شده  هم درآمدها و هم هزینه‌ها واقعی دیده شود.» ادامه داد: تلاش دولت معطوف به اجرای قانون بودجه ۱۴۰۲ بوده است. بودجه ۱۴۰۳ مبتنی بر برنامه هفتم توسعه است و تلاش شده واقعیت مسائل دیده شود.

رئیس قوه مجریه همچنین با یادآوری اتفاقات این روزها در غزه بیان کرد: شهادت ۶۵۰۰ کودک و به خاک و خون کشیده شدن زنان و مردان مجاهد فلسطینی مایه تاسف همه ما و امت اسلامی و جامعه بشری شده اما آن‌چه بیشتر از این نسل‌کشی مایه تاسف است، این است آن‌هایی که مدعی حقوق انسان هستند یعنی آمریکا و غربی‌ها حامی این نسل‌کشی هستند.

وی با بیان این‌که «ملت‌ها امروز بخاطر فلسطین بپا خواسته‌اند و عدالت را فریاد میزنند» ادامه داد: باور داریم شهادت کودکان و زنان فلسطینی به حکومت رژیم صهیونیستی پایان خواهد داد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.