معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: یکی از موضوعات مهم، بحث استخدام بانوان ورزشکار بود که در دستور کار دولت قرار گرفت، موافقت های اولیه اخذ شده و به زودی مشکل استخدام بانوان ورزشکار برطرف می شود.

مشکل استخدام بانوان ورزشکار به زودی برطرف می شود

به گزارش آگاه: انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مراسم بزرگداشت هفته مقام زن و روز مادر، ضمن گرامیداشت یاد شهدای غزه به ویژه شهدای زن و کودک فلسطینی گفت: باید عنوان الگوی تاثیرگذاری در جامعه جهانی را به زنان غزه داد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های بزرگداشت روز زن گفت: امسال در شرایط ویژه‌ای روز زن را برگزار خواهیم کرد و همچون سال گذشته از زنان تأثیر گذار تقدیر می کنیم.

وی با بیان اینکه هشت کارگروه برای شناسایی زنان تاثیرگذار راه اندازی ، گفت: کار گروه فعالیت های اجتماعی، فرهنگ و هنر، سلامت و ورزش و..‌. از جمله این کارگروه‌ها هستند.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: امسال به صورت ویژه روستاها و افرادی که کمتر مطرح شده هستند را به وسیله یک سامانه شناسایی خواهیم کرد تا پشتیبانی لازم از این بانوان انجام شود. 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار برنا درباره دغدغه استخدام بانوان ورزشکار گفت: خوشبختانه در دولت سیزدهم شاهد بهبود وضعیت ورزش بانوان در استان های مختلف هستیم.خزعلی تصریح کرد: معاونت ورزش بانوان هم اقدامات خوبی را برای رسیدگی به دغدغه بانوان ورزشکار انجام داده اما یکی از موضوعات مهم، بحث استخدام بود که در دستور کار دولت قرار گرفت ، موافقت های اولیه گرفته شده و به زودی مشکل استخدام بانوان ورزشکار برطرف می شود.

خزعلی در این جلسه با اشاره به کمک به آزادی زنان زندانی در ایام هفته زن، تاکید کرد: در سفرهای استانی به زندان ها سر می زنیم و بسیاری از زنان که جرائم غیرعمد دارند را پیگیری می کنیم و برای آزادی شان اقدامات لازم با همکاری مردم و ستاد دیه انجام می شود.

منبع: برنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.