نفیسه ابراهیم زاده انتظام، خبرنگار گروه جامعه: به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت، پویش بین‌المللی «علی حب النبی» با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و عشق به پیامبر اکرم (ص) آغاز به کار کرد. در این پویش سراسری، افراد از سراسر جهان با انجام کارهای خیرخواهانه، عشق و ارادت خود را به پیامبر مهربانی‌ها نشان می‌دهند. شرکت‌کنندگان با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، از اقدامات خیرخواهانه خود و دلایل انجام آن‌ها می‌گویند. 

یک دنیا کار نیک

آگاه: در این رابطه حجت‌الاسلام مصطفی حریزاوی، معاون امور استان‌های سازمان رسانه‌ای سپهر به آگاه گفت: پویش بین‌المللی «علی حب النبی» به مناسبت هفته وحدت فرصتی برای اتحاد و همدلی جهانیان بر پایه ارزش‌های انسانی و اسلامی فراهم کرده است. وی افزود: مخاطبان این پویش عموم مسلمین جهان به‌ویژه مردم کشورهای اسلامی هستند. معاون امور استان‌های سازمان رسانه‌ای سپهر ادامه داد: عموم مردم در جهان اسلام به فراخور توانمندی و علاقه خود برای ابراز ارادتشان به ساحت ختمی مرتبت حضرت محمد(ص) هر کاری که می‌تواند انجام می‌دهد و آن را با هشتگ «علی حب النبی» و با شعار «حامی فلسطینم» در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند. حجت‌الاسلام حریزاوی خاطرنشان کرد: به بیان دیگر، کل پویش با کلیدواژه «علی حب النبی» در هر پلتفرمت در دسترس بازنمایی می‌شود. وی تاکید کرد: در جهان امروز هر انسان یک رسانه است و می‌تواند در شبکه‌های اجتماعی تولید محتوا کند، آن هم به هر صورتی که برایش ممکن است. از بارگذاری صوت، تصویر، متن گرفته تا وضعیت گذاشتن در هر پلتفرمی که می‌تواند. معاون امور استان‌های سازمان رسانه‌ای سپهر بیان کرد: انتظار می‌رود شرکت‌کنندگان در این پویش، کنش و ابراز علاقه خود را با هشتگ «علی جب النبی» نشان دهد تا جمع برآیندی این عشق و علاقه به پیامبر(ص) در هفته وحدت بروز بهتری پیدا کند. وی اضافه کرد: کاری که سازمان تبلیغات پیگیری می‌کند این است که ظرفیت تصویری خوبی را برای بروز علاقه‌مندی جهانی به پیامبراکرم(ص) ایجاد کند. برگزاری جشن امت احمد در استان‌های کردستان و زاهدان را در این رابطه در دستورکار داریم.

یک دنیا کار نیک
به گفته وی، در این جشن هر کدام از مردم چه در قالب میزبان و چه در قالب مهمان به ابراز علاقه و شادمانی خود می‌پردازد و ما در سازمان بستر و زیرساخت این جشن‌ها را فراهم می‌کنیم.
حجت‌الاسلام حریزاوی گفت: در هر کدام از استان‌ها هم اتفاق ویژه رسانه‌ای را پیگیری می‌کنیم تا مکمل کمپین‌های فضای مجازی و حقیقی در هفته وحدت باشد. برجسته‌ترین آنها برگزاری جشن قرآنی به دعوت مجمع قرآنی‌های پاکستان در لاهور است. وی همچنین تصریح کرد: یکشنبه آینده در آمل در امامزاده ناصرالحق جشن قرآنی محفل با حضور چهره‌های بین‌المللی برگزار می‌شود. این جشن به‌صورت زنده برای دوهزار نفر از مردم شهر صنعا در یمن پخش می‌شود.
حجت‌الاسلام حریزاوی افزود: شاید جالب باشد بدانید حوثی‌های یمن به امامزاده ناصرالحق آمل ارادت خاصی دارند.  گفتنی است؛ کمپین «علی حب النبی» از شب آغاز امامت امام‌زمان(عج) با برگزاری جشن قرآنی محفل در حرم امام‌رضا(ع) شروع شده و تا پایان هفته وحدت ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.