پس از کار شبانه‌روزی ایمن‌سازی‌ گود برج میلاد و با کاربری جدید در حال احداث است؛ این سازه ایجاد ‌شده دارای ۵ طبقه و ۱۷هزار و ۸۰۰ مترمربع مساحت و پارکینگ با گنجایش ۴۰۰ خودرو است.

رفع خطر گود برج میلاد با هزینه ۳۰۰ میلیاردی و ساخت پارکینگ با گنجایش ۴۰۰ خودرو

به گزارش آگاه به نقل از برنا، ایمن‌سازی گود برج میلاد که ابتدا قرار بود هتلی در مجاورت برج میلاد باشد، موضوعی بود که با گودبرداری آن به عمق ۵۰ تا ۷۰‌ متر در دهه ۹۰ مطرح شد.

با روی کار آمدن دوره ششم مدیریت شهری و شورای فعلی، این موضوع اولویت ایمن‌سازی شد. پس از کار شبانه‌روزی ایمن‌سازی‌ گود برج میلاد و با کاربری جدید اجرا شد.
این سازه ایجاد ‌شده دارای ۵ طبقه و ۱۷هزار و ۸۰۰ مترمربع مساحت است و کاربری پشتیبانی، پارکینگ و... ‌دارد. با توجه به همسطح‌سازی‌ با پارکینگ سالن همایش‌ها و تطبیق حداکثری با طرح‌های آینده برج میلاد، می‌توان از این بخش به‌عنوان پارکینگ با ظرفیت ۴۰۰ خودرو استفاده کرد.
مجموعه میلاد یکی از باارزش‌ترین مجموعه‌هاست که سال‌های گذشته مورد مخاطره قرار گرفت. این گود جزو بزرگ‌ترین گودهای تهران بوده که با ابعاد ۳.۴هکتار؛ با سازه بتنی و زیربنای حدودا ۱۹ هزار مترمربع پایدارسازی‌ شد.

رفع خطر گود برج میلاد با هزینه ۳۰۰ میلیاردی و ساخت پارکینگ با گنجایش ۴۰۰ خودرو
طرح جامع این پروژه قرار است به ‌مجموعه قبلی الحاق بشود و به‌عنوان مجموعه پشتیبانی و پارکینگ مورد استفاده قرار بگیرد. ظرفیت آن ۴۰۰ خودرو است و می‌تواند در اقدامات تاسیساتی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

حدود ‌۳۰۰میلیارد تومان هزینه فاز اول این پروژه است و قطعا فاز دوم این پروژه به جهت ابعاد گسترده با مشارکت بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.