داعشی‌های کرواتی با روسری قرمز!

آگاه: منافقین، این تروریست‌های جنایت‌پیشه که ۱۷هزار تن از مردم ایران را به خاک و خون کشیده‌اند، سال‌هاست که کشورهای غربی را به یکی از سرزمین‌های امن خود تبدیل کرده‌ و علاوه‌بر گشت‌وگذار آزادانه در این کشورهای مدعی رعایت حقوق انسان‌ها! از مواهب دولتمردان آنها نیز بهره می‌برند و هرازچندگاهی اقداماتی ضد ایرانی خود را از داخل این کشورها به پیش می‌برند.

به گزارش «آگاه»، کارنامه جنایت‌های اعضای گروهک تروریستی منافقین، این داعشی‌های دهه۶۰، تاریخی سیاه و ضدبشری را روایت می‌کند و سند قتل‌عام بیش از ۱۷هزار غیرنظامی ایرانی است؛ منافقانی که در برهه‌های زمانی مختلف مصادیق وحشیانه‌ای از جنایت علیه بشریت را از خود نشان دادند.

کشتار شهروندان بی‌گناه ایرانی، ترور شخصیت‌های برجسته ایرانی، همکاری با صدام علیه ایران، تلاش برای آشوب و تنش‌آفرینی در کشور، تلاش برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران و ارتباط با سازمان‌های جاسوسی غربی تنها بخشی از اقدامات اعضای گروهک تروریستی منافقین است که برای تک‌تک این موارد مصادیق، مستندات، مدارک و شاهدان عینی وجود دارد. در کارنامه این گروهک تروریستی، فهرست بلندی از ترور شخصیت‌های سیاسی، علمی و مذهبی ایران نیز وجود دارد؛ ترور ۷۲نفر از شخصیت‌های سیاسی کشورمان با انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی، ترور ناکام مقام معظم رهبری، ترور شهیدان رجایی و باهنر، ترور آیت‌الله دستغیب، آیت‌الله قدوسی و آیت‌الله مدنی، ترور صیاد شیرازی و ترور دانشمندان هسته‌ای از دیگر اقدام‌های تروریستی این گروهک است.

دادگاه کیفری یک استان تهران، هفتم مرداد ۱۴۰۲ از «محاکمه بزرگ» خبر داد و با انتشار یک آگهی عمومی در روزنامه‌های کثیرالانتشار، از اعضای متواری سازمان مجاهدین خلق معروف به منافقین خواست وکیل قانونی خود را به این دادگاه معرفی کنند تا در فرآیند رسیدگی به پرونده‌ای که برای آنها تشکیل شده است، از این افراد دفاع شود.

در همین رابطه، نهم مرداد سال گذشته نیز رییس قوه‌قضاییه در نشست شورای عالی دستگاه قضا با تاکید بر اینکه پرونده‌های گروهک‌های تروریستی باید به سرانجام برسد، گفت: رسیدگی به پرونده‌های عقب‌مانده‌ گروهک‌هایی که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور مرتکب جنایات شدند یکی از دستورکارهای این دوره قوه قضاییه است و گروهک‌های تروریستی یک‌به‌یک پای میز محاکمه می‌آیند.

پس از انتشار آگهی دادگاه کیفری یک استان تهران، سخنگوی وقت قوه‌قضاییه در نشست خبری ۲۱شهریور ۱۴۰۲ به پرونده ۱۰۴عضو حقیقی و یک شخصیت حقوقی گروهک منافقین اشاره کرد و گفت: هیچ‌یک از این متهمان از فرصت قانونی برای تعیین وکیل استفاده نکردند و حضور وکیل بین‌المللی در این دادگاه فاقد وجاهت قانونی است. نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به جنایات و اقدامات اعضای گروهک تروریستی منافقین ۲۱آذر ۱۴۰۲ به ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقانی در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

در این دادگاه که به‌صورت علنی و با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار شد، جمعی از خانواده‌های قربانیان ترور نیز حضور داشتند و شاهدان عینی جنایات هولناک تروریست‌های دهه۶۰ نیز در دادگاه حاضر بودند و نماینده دادستان به قرائت کیفرخواست این پرونده که در بیش از ۷۰۰صفحه تنظیم شده است، پرداخت تا بخشی از جنایت‌ها و خباثت‌ها و نسل‌کشی‌های آنها علیه بشریت و ملت مظلوم ایران بازگو شود.

در جریان نخستین جلسه دادگاه منافقین در ۲۱آذر سال گذشته، اتهامات سه عضو برجسته منافقین یعنی مسعود رجوی، مریم قجرعضدانلو و مهدی ابریشمچی قرائت شد. در بخشی از دادگاه اسنادی منتشر شد که نشان می‌داد در جریان انقلاب ایدئولوژیک در گروهک منافقین مریم قجر عضدانلو از همسرش مهدی ابریشمچی جدا شده و به عقد رجوی درآمد؛ این طلاق دلیلی جز خوش‌آمد رجوی نداشت. پس از این به‌اصطلاح انقلاب، اعضای سازمان حق ازدواج را نداشتند.

در ادامه این دادگاه، فیلمی از مسعود رجوی منتشر شد که سرکرده منافقین با ژنرال حبوش، رییس سرویس اطلاعات عراق دیدار کرده و به او اعلام می‌کند که جنایت ۷تیرماه توسط این گروهک صورت گرفته و کاخ سفید و کاخ الیزه از آن باخبر بودند.

در جریان جلسات بعدی دادگاه منافقین که تا بهمن‌ماه سال گذشته ادامه داشت، به اتهامات چندین تن از عناصر این گروهک تروریستی ازجمله «مژگان پارسایی» رسیدگی شد؛ وی در گروهک تروریستی منافقین مسئولیت‌های متعددی ازجمله مسئول اول مقر اشرف، محافظ مریم رجوی و جانشین مریم و... داشته است. مژگان پارسایی یکی از عوامل اصلی تشکیل طراحی سازماندهی و هدایت تیم ترور امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و نتیجتا شهادت و به تعبیر حقوقی، قتل عمد این شهید والامقام محسوب می‌شود.

یکی دیگر از عناصر منافقین که در دومین جلسه دادگاه به اتهامات او رسیدگی شد، محمدعلی توحیدی خانیکی بود. وی در سال۱۳۴۷ توسط پسرعمویش هادی خانیکی جذب و هوادار منافقین شده و همسرش به نام قدسی خرازیان نیز از اعضای گروهک و متواری در فرانسه بوده که در سال۱۳۶۶ طلاق تشکیلاتی می‌گیرند. نامبرده از کادرهای مهم گروهک تروریستی منافقین در کشور فرانسه و مسئول سیمای به‌اصطلاح آزادی، تلویزیون منافقین است.

مجید سیدالمحدثین، یکی دیگر از متهمان دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است. نامبرده مسئول مکاتبه با مقامات آمریکایی برای درخواست بازگرداندن سلاح و پادگان نظامی به گروهک بوده است. یکی دیگر از متهمان دادگاه رسیدگی به جرایم گروهک تروریستی منافقین، محمود عطایی کاریزی نام دارد. از وی در تشیکلات منافقین با عنوان تئورسین ترورهای خیابانی نام برده می‌شد. مرتضی اسماعیلیان، متهم دیگر دادگاه رسیدگی به جرایم گروهک تروریستی منافقین، شکنجه‌گرِ اصلی گروهک محسوب می‌شود.

علی هادی‌زاده از دیگر متهمان در دادگاه رسیدگی به جرایم گروهک تروریستی منافقین است. نامبرده قبل از انقلاب به کشور آلمان رفته و در سال۱۳۶۱، با دفتر گروهک در آن کشور آشنا و جذب منافقین شده و درنهایت به مقر نفاق در کشور عراق، ملحق می‌شود. گفتنی است؛ وی در مقطع حضورش در عراق، به‌صورت فعال در بخش اطلاعات گروهک، بر نظامیان و ارگان‌های نظامی ایران، تمرکز داشته و بیشتر اطلاعات خود را از طریق تخلیه تلفنی به دست می‌آورده است. ضمنا نامبرده در عملیات‌های تروریستی- نظامیِ آفتاب، چلچراغ، فروغ جاویدان و مروارید شرکت داشته و در بخش زنان منافقین، جزء نفرات پشتیبانی بوده است.

اما در یکی از جلسات دادگاه منافقین، روایت قتل وحشیانه دختر ۱۴ساله در خرابه‌های کارگاه ساختمانی ازسوی عناصر این گروهک تروریستی مطرح شد؛ در همین راستا، خواهر این شهیده ۱۴ساله با اجازه رییس دادگاه در جایگاه قرار گرفت و درباره نحوه شهادت خواهرش توضیح داد: زینب دانش‌آموز ۱۴ساله‌ای بود که برای نماز جماعت و با اجازه مادرش از منزل خارج شد و به دست اعضای گروهک منافقین با چادرش خفه شده بود. این خواهر شهید افزود: به کدامین گناه خواهرم را به شهادت رساندند؟ خواهر شهید زینب گفت: این دختر نه فرد سیاسی بود، نه فعالیت خاصی داشت. فقط یک حزب‌الهی بود که معتقد بود انسان‌ها فطرت پاکی دارند. حتی عکس زینب را به‌عنوان یکی از کشته‌ها در سایت خودشان منتشر کردند. جرم زینب چه بود؟ زینب با گره اول که با چادرش به او زدند از دنیا رفته بود، سه گره دیگر را برای چه زدند؟

اما دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به‌عنوان یک شخصیت حقوقی، دیروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌ماه در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری و وزیری نماینده دادستان در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به‌صورت علنی برگزار شد.

در جریان جلسه دیروز، سید میثم حکیم‌زاده یکی از وکلای شکات پرونده و صفاالدین تبراییان مورخ و پژوهشگر تاریخی به‌عنوان مطلع معرفی شده و وکیل برخی شکات و همچنین علی اکرامی به‌عنوان مطلع و از اعضای جداشده گروهک با دستور قاضی دادگاه در جایگاه قرار گرفتند و به بیان نکات خود پرداختند. 

اکرمی، عضو سابق گروهک تروریستی منافقین در جریان جلسه دیروز دادگاه روایتی از نحوه جاسوسی گروهک منافقین و همکاری این گروهک با صدام متجاوز ارائه کرد و گفت: اطلاعات به‌دست‌آمده‌ای که از داخل ایران به استخبارات عراق و رژیم بعث ارائه می‌شد از طریق شنود و تخلیه تلفنی تهیه می‌شد و ۴۰۰نفر مستشار نظامی در پادگان اشرف آموزش می‌دیدند و عمدتا در همه عملیات‌ها از جمله عملیات چلچراغ شرکت کرده و مهمات از طریق رژیم بعث تهیه می‌شد. همچنین مجاهدین از اعضا می‌خواستند که با خانواده خود که ساکن شهرهای مختلف ایران بودند تماس بگیرند و اطلاعات میزان تخریب‌ها و خوف و وحشت مردم را جویا شوند و این در حالی بود که در این سازمان ارتباط اعضا با خانواده منع شده بود و در واقع سازمان از اعضای خود می‌خواست تا با فریب خانواده‌های خود و به بهانه ابراز نگرانی از آنها، اطلاعات بگیرند.

همچنین در جریان جلسه دیروز دادگاه، تبراییان مطلع معرفی‌شده ازسوی شکات با ارائه مستنداتی از برخی جنایات گروهک منافقین در قبال اعضای جداشده‌ خود، گفت: گروهک منافقین جسد یکی از اعضای خود را تکه‌تکه و سوزاندند و دفع کردند یا شکم دیگر اعضای خود را پاره کردند و داخلش محلول بنزین ریختند و بعد جسد را سوزاندند. این پژوهشگر تاریخی با توضیح ازدواج‌های متعدد مسعود رجوی که به ازدواج با همسر مهدی ابریشمچی (مریم قجر عضدانلو یا مریم رجوی) منجر شد، گفت: رجوی مدتی با فیروزه بنی‌صدر، دختر رییس‌جمهور مخلوع ازدواج سیاسی کرد که دو سال تداوم داشت. رجوی در پاریس به فیروزه بنی‌صدر علاقه‌مند شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.