۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲

 بدری پورطباخ متهم ردیف سی‌وهفتم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است.

آگاه: او پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تحت‌تاثیر افکار برادرش، جذب تشکیلات شده و در اواخر سال۱۳۵۸، همکاری خویش با منافقین را در شهرستان اصفهان شروع می‌کند. در سال۱۳۶۱، پورطباخ بعد از ازدواج تشکیلاتی با یکی از اعضای گروهک به نام مهدی قربان‌پور مقدم، به همراه او از کشور گریخته و در کردستان عراق مستقر می‌شود. شایان ذکر است که بدری پورطباخ یکی از اعضای مرکزی تشکیلات منافقین و عضو شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت بوده که بیشتر اوقات خود را در اروپا و آمریکاست و مدت زیادی نیز مسئول مقر گروهک در هلند بوده و از سال۱۳۷۸ نیز در ستاد داخله‌ منافقین، مشغول به فعالیت است.
فعالیت‌ها و مسئولیت‌های مختلف نامبرده در تشکیلات منافقین عبارت‌اند از: عضو بخش محلات در سال۱۳۵۸، عضویت در بخش پذیرش کردستان عراق در سال۱۳۶۲، عضو هیات اجرایی در سال۱۳۶۵ در برهه‌ عراق، شرکت در عملیات تروریستی- نظامی فروغ جاویدان در سال۱۳۶۷، مسئول تشکیلات منافقین در آلمان و سپس در آمریکا در سال۱۳۶۸،  عضو هیات اجرایی و مسئول به‌اصطلاح سیاسی گروهک در اروپا بین سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۱، مسئول مقر باقرزاده و عضو شورای رهبری در سال۱۳۷۲، مسئول تشکیلات منافقین در کشور هلند بین سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۸، معاون ستاد داخله و از نفرات توجیه‌کننده تیم‌های تروریستی اعزامی به داخل کشور در سال۱۳۷۸، عضویت در ستاد مالی (تامین مالی تروریسم) گروهک در سال۱۳۸۴ و مسئول راه‌اندازی شبکه زنان در حوزه اروپا و تامین مالی مراسم‌ها در فرانسه.
همچنین وی درحال‌حاضر در بخش به اصطلاح سیاسی ستاد فعال بوده و مسئول نشست‌های ایدئولوژیک نیروهای جدیدالورود به آلبانی است.