معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: سربازان شهید سلیمانی برخورد سنگین و سختی با تروریست‌های حادثه گلزار شهدای کرمان انجام خواهند داد.

سربازان شهید سلیمانی برخورد سختی با تروریست‌های حادثه کرمان خواهند کرد

به گزارش آگاه: محمد مخبر پیش از ظهر امروز در حاشیه عیادت از مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران گفت: وزیر بهداشت همه کشور را بسیج کرد و پزشک کافی را با خود به کرمان آورد، هرچند کادر درمانی و پرستاری کرمان به خوبی عمل کرده اند.

وی ادامه داد: خوشبختانه تجهیزات پزشکی کرمان مناسب است و تقریبا هیچ یک از بیمارانی که عیادت کرده ام، شکایتی از کادر درمان نداشتند.

معاون اول رئیس جمهور ضمن آرزوی سلامتی برای مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیان کرد: طبق گزارشات، کرمان در انتقال مجروحین به مراکز درمانی خوب عمل کرده و این باعث کاهش تعداد شهدا شده است.

وی اظهار کرد: این اقدام تروریستی ، یک حرکت مذبوحانه از سر استیصال است که به دلیل همه ضربات سنگینی که این مدت به هیمنه‌شان خورد از مردم تقاص می گیرند و همانطور که در غزه به جای آنکه در میدان مبارزه کنند، به جان زن و بچه مردم می‌افتند و در اینجا دیدیم به جان مردم افتادند و اینها دشمنی‌شان با مردم است.

مخبر تاکید کرد: اصل دشمنی استکبار از ابتدای انقلا مخصوصا در ایران با مردم بوده است زیرا سنگین‌ترین ضربه را از مردم جمهوری اسلامی خورده است و این ادامه دارد.

وی اظهار کرد: سربازان شهید سلیمانی برخورد سنگین و سختی با تروریست‌های حادثه گلزار شهدای کرمان انجام خواهند داد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.