۱۳ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۱٬۳۷۲

مدتی است که برندهای لوکس برای نمایش سبک زندگی خاص و متفاوت، سراغ کتاب و ادبیات رفته‌اند.

کتاب‌ها در دنیای مد

آگاه: برند ایتالیایی پرادا (معروف به کیف و لباس‌های لوکس) با همکاری یک نویسنده مشهور، کتاب داستان کوتاه منتشر کرده است. برند آمریکایی دی‌کی‌ان‌وای (تولیدکننده لباس‌های راحت و شهری) در تبلیغاتش از یک مدل جوان که باشگاه کتاب دارد، در یک کتابفروشی معروف نیویورک استفاده کرده است. برند فرانسوی سن لوران (شناخته‌شده با کت‌وشلوارها و طراحی‌های خاص) جملات زیبای نویسندگان بزرگ را روی بیلبوردهای شهری نمایش داده است.

اما چرا کتاب؟ 
زیرا کتابخوانی، برخلاف دنیای شتاب‌زده و دیجیتال امروز، به معنای داشتن زمان، سلیقه و هوش بالاست. وقتی همه‌چیز در لحظه مصرف می‌شود، داشتن کتاب و لذت بردن از مطالعه، نشانه‌ای از زندگی با کیفیت و سطح بالاست.
منبع: The Wall Street Journal

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.