۲۶ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۲٬۱۶۷

وکالة أنباء الإمارات خبر داده که برنامه‌ چهار روزه شارجه برای متخصصان نشر آغاز شده است؛ دوره‌ای بین‌المللی با همکاری دانشگاه نیویورک که برای نخستین‌بار خارج از آمریکا برگزار می‌شود.

برنامه اجرایی شارجه برای متخصصان نشر

آگاه: این برنامه ویژه مدیران ارشد نشر طراحی شده و شامل مجموعه‌ای از کارگاه‌ها و جلسات آموزشی با تمرکز بر تولید محتوا، بازاریابی نوین و کاربردهای هوش‌مصنوعی در صنعت نشر است. گروهی از متخصصان و استادان بین‌المللی در این رویداد حضور دارند تا ظرفیت‌های حرفه‌ای برای ورود ناشران این کشور به بازار جهانی کتاب را تقویت کنند.
سرفصل‌های این دوره عبارت‌است از:
روز اول: نشر مستقل و ساخت برند جهانی
تجربه مدل نشر در چین
آینده ناشران مستقل
هویت‌سازی دیجیتال برای ناشران
انتخاب عنوان و طراحی جلد برای بازار جهانی
روز دوم: ترجمه به‌عنوان راهبرد توسعه
مترجمان به‌عنوان شریک رشد
شناسایی فرصت‌های ترجمه
هم‌افزایی میان ترجمه، مالکیت و طراحی
حقوق نشر در بازار جهانی
روز سوم: بازار جهانی و ابزارهای دیجیتال
روندهای تازه در بازار جهانی نشر
بازاریابی دیجیتال
آینده‌ کتاب صوتی
تغییرات فروش جهانی کتاب چاپی
روز چهارم: فناوری‌های نو و هوش‌مصنوعی
بازاریابی کتاب در پلتفرم متا
نقش تیک‌تاک در فروش کتاب
کاربرد هوش‌مصنوعی در تولید و فروش کتاب
تمرین عملی با ابزارهای هوش‌مصنوعی.
این رویداد تلاشی است برای توانمندسازی ناشران در مواجهه با تحولات بازار جهانی نشر که برای صنعت‌نشر ما نیز در حکم فرصتی راهبردی و حیاتی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.