«مانورهای روز گذشته به خوبی نشان داد که اگر رژیم صهیونیستی کوچک‌ترین خطایی انجام دهد به یکباره و ظرف چند ثانیه مورد حمله نظامی قرار خواهد گرفت.» این اظهار نظر نماینده مجلس شورای اسلامی است.

شمارش معکوس برای فروپاشی هیمنه رژیم صهیونیستی

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار آگاه، با بیان اینکه یک هماهنگی به هم پیوستگی خوبی در جبهه مقاومت وجود دارد و این مووع قابل ملاحظه است ادامه داد: این هماهنگی و همکاری و تقسیم کار صورت گرفته در جبهه مقاومت از زمانی که صهیونیست‌ها عرصه را بر مردم غزه تنگ کردند، بیشتر شده است.

حاجی دلیگانی با اشاره به اظهارات روز گذشته سید حسن نصرالله در رابطه با جنگ غزه تاکید کرد: سید حسن نصرالله به عنوان پرچمدار حرکت مقاومت در میدان بوده و به درستی مباحث پیرو حملات علیه غزه را پیگیری کرده و مواضع درستی را تحت زعامت مقام معظم رهبری اتخاذ می‌کند. این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین سید حسن نصرالله به درستی تاکید داشت که دشمن صهیونیستی طی ۱۳۰ روز جنگ در تحقق اهدافش ناکام مانده است. به واقع باید گفت این امر طبیعی است و ناکامی صهیونیست‌ها دیگر ترمیم شدنی هم نخواهد بود. حاجی دلیگانی با بیان اینکه دیگر از آن ابهت و اقتدار رژیم صهیونیستی که پیشتر از آن صحبت می‌شد، از بین رفته است، بیان کرد: به واقع هیمنه و ابهت و اقتدار رژیم صهیونیستی پس از ناکامی در مقابل مردم فلسطین در شرایط فعلی فرو ریخته است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات سید حسن نصرالله در رابطه با اینکه منافع کشورهای منطقه در شکست رژیم صهیونیستی است، گفت: به واقع هم عربستان و هم بحرین و همچنین دیگر کشورهایی که به نوعی به رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند، باید بدانند که به هر حال اگر رژیم صهیونیستی در مدت زمان مشخص شده نابود شود،طبیعتاً این مسئله به نفع آنها خواهد بود، اما متاسفانه برخی کشورها این موضوع را به درستی درک نکرده و یا دیر درک می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.