آگاه مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما به اقدام اخیر صهیونیست‌ها و ایجاد جنگ روانی از سوی رسانه‌های کشورهای حامی اسرائیل اشاره کرد و اظهار داشت: این رویکرد نشان‌دهنده عجز دشمن از هرگونه تقابل نظامی با ایران بود که منجر به چنین فعالیتی مسخره‌آمیز ازسوی اسرائیلی‌ها شد.

اقدام اخیر صهیونیست‌ها تمسخرآمیز بود و باعث خنده همه سیاستمداران جهانی شد

آگاه: حمیدرضا ترقی با بیان اینکه اقدام اخیر صهیونیست‌ها تمسخرآمیز بود، بیان کرد: رویکرد اخیر صهیونیست‌ها باعث خنده همه سیاستمداران جهانی شد. درواقع این نوع پاسخ به حملات مقتدرانه موشکی ایران که خسارات سنگینی را به این رژیم وارد کرد، نشان داد صهیونیست‌ها از هرگونه تقابل با جمهوری اسلامی ناتوان هستند. 

آقای حمیدرضا ترقی با بیان اینکه این مسئله برای مردم ایران طبیعی است، چراکه از این شوخی‌ها زیاد دیده‎اند، بیان کرد: فعالیت صورت‌گرفته مسئله‌ای عادی است و جنگ روانی این کشورها نه‌تنها تاثیری روی مردم ما نگذاشته است، بلکه در واقع مردم ایران این نوع رفتار را کاملا نشانه عجز و ناتوانی صهیونیست‌ها و شکست دوباره آنها در ایجاد این جنگ روانی می‌دانند.

آگاه مسائل سیاسی تصریح کرد: به نظر می‌رسد اگر این اقدام صهیونیست‌ها تداوم داشته باشد، احتمالا به‌دنبال ایجاد یک جنگ روانی است که بتوانند در سایه این جنگ روانی اقدامات بعدی خود را انجام دهند. وی تاکید کرد: به اعتقاد بنده، آمادگی نیروهای دفاعی کشورما به گونه‌ای است که اجازه هیچ‌گونه تجاوزی را به حریم کشورمان را نخواهد داد و همان‌طور که این ریزپرنده‌ها را که بسیار ناچیز بودند ساقط کردند، آماده برخورد با هرگونه تجاوز دیگری هم هستند.

ترقی تصریح کرد: بزرگ‌نمایی رسانه‌های غربی در پی این اقدام ناچیز صهیونیست‌ها به‌دلیل جلوگیری از آبروی رفته صهیونیست‌ها و ترمیم این آبرو در افکار جهانی است. به‌واقع این فضای رسانه‌ای به این دلیل شکل گرفته تا مقداری آبروی رفته صهیونیست‌ها تقویت شود و از این خفتی که گریبانگیرشان شده رهایی پیدا کنند و روحیه‌ای به نیروهای خودشان بدهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.