عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات نظامی از سوی آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها به یمن نشان از ضعف آنها داشته و گویای این است که در مقابل یمنی‌ها کم آورده اند.

یمنی‌ها همچنان مقتدرانه در صحنه رویارویی با غرب ایستاده‌اند

آگاه ـ اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار آگاه، در واکنش به حملات اخیر امریکا و انگلیس به ۱۸ نقطه یمن،گفت: اقدامات انگلیسی‌ها و امریکایی‌هایی در حمله به یمن یکسری اقدامات ایضایی برای فریب مردم خود است تا از این طریق وانمود کنند که حائز قدرت نظامی و سیاسی هستند.

نماینده مردم «تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدامات نظامی آمریکایی‌ها و انگلیس ها در یمن جز نفرت چیز دیگری را ذهن و فکر مردم منطقه به وجود نخواهد آورد، ادامه داد: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در پی این اقدامات به دنبال طرح این نکته هستند که پیرو مسائل غزه مشغول حمایت از اسرائیلی‌ها هستند که باید گفت اتفاقا این نوع حمایت نفرت ایجاد می‌کند.

کوثری با بیان اینکه یمنی ها همچنان مقتدرانه در صحن رویارویی با امریکایی‌ها ایستاده‌اند، تصریح کرد: یمنی‌ها نشان داده‌اند که در مقابله زورگویی امریکایی ها کنار نمی‌کشند و اهداف و برنامه خود در این زمینه را رسما اعلام کرده‌اند. وی با بیان اینکه مقابله یمنی‌ها پیرو زورگویی آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها همچنان ادامه خواهد داشت، بیان کرد: مقابله یمنی ها پاسخی به جنایاتی است که آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در غزه مرتکب می‌شوند. همچنین یمنی‌ها تاکید داشتند که مسیر کشتی‌هایی که به سمت اسرائیل در حرکت هستند را خواهند بست یا منهدم خواهند کرد.

کوثری با بیان اینکه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها باید حقیقت صحنه را درک کرده و دست از جنایات خود در غزه بردارند، ادامه داد: برخی از کشورهای منطقه هم در جنگ با یمنی‌ها هم نتوانستند کاری را از پیش ببرند و یمنی‌ها پیروز شدند حال چطور ممکن است دیگران کاری را از پیش ببرند که باید گفت این امر نشدنی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.