پس از گذشت چند روز از اختتامیه جشنواره تجسمی فجر، با صدور حکمی از سوی محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی، محمد خراسانی‌زاده، مدیرکل هنرهای تجسمی این وزارتخانه و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران، به عنوان رییس شورای سیاست‌گذاری هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منصوب شد.

پایان و آغازی همزمان

آگاه ـ شانزدهمین دوره از جشنواره تجسمی فجر، عصر پنجشنبه، سوم اسفندماه، با نقاط مثبت بسیاری همچون احیا شدن بخش بازار هنر و حمایت‌ها و همکاری‌های سازمان زیباسازی شهر تهران، حضور پر رنگ بانوان و ... به پایان رسید. اکنون با گذشت کمتر از یک هفته از پایان کار این دوره، رییس شورای سیاست‌گذاری دور بعدی به جهت برنامه‌ریزی دقیق و برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، مشخص شده است.

جشنواره هنرهای تجسمی فجر، یکی از مهم‌ترین رویدادهای تجسمی ایران، گسترده‌ترین و طولانی‌ترین بخش از جشنواره‌های فجر را به خود اختصاص می‌دهد. باتوجه به اینکه در دوره شانزدهم شاهد آثاری فاخر و نقاط قوت بسیاری به‌نسبت ادوار گذشته بودیم، انتظار می‌رود در دوره هفدهم هم،  آثاری به مراتب فاخرتر، پیشرفته‌تر و جشنواره‌ای پر رنگ و لعاب‌تر از ادوار پیشین داشته باشیم.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.