نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی‌های گزینه اصلح در انتخابات مجلس، گفت: به واقع در زمینه افرادی که پیش‌تر نماینده بودند یک نوع معیار و کسانی که به تازگی به این راه قدم گذاشته‌اند معیاری دیگری وجود دارد.

تعارض منافع؛ خط قرمز نامزدهای انتخابات

آگاه ـ آقای محسن زنگنه در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی آگاه، تصریح کرد: به واقع افرادی که پیش‌تر نماینده بودند، عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و این بدین معناست که باید مشخص می‌شود این افراد به چه میزان توانسته‌اند در نظام قانون گذاری موثر بوده و به چه میزان طرح و ایده برای رفع مشکلات ارائه کردند.

زنگنه با بیان اینکه شناخت مشکل و رفع آن در قالب تدوین قوانین سطح بالاتری از توانمندی‌های اجرایی یک فرد را طلب می کند، ادامه داد: همچنین نامزد انتخابات مجلس باید بتواند در تعامل با دستگاه‌ها و ارگان‌ها موثر عمل کرده و این موارد را به درستی به درون حوزه انتخابیه جهت‌دهی کند. وی با بیان اینکه نامزد انتخابات مجلس باید در زمینه رشد و توسعه عمرانی حوزه انتخابیه خود توفقات خوبی داشته باشد، ادامه داد: همچنین یک نماینده مجلس باید شجاعت و صراحت لازم را داشته و از هرگونه تعارض منافع عبور کند.

زنگنه با اشاره به به نامزدهای جدید الورود به عرصه انتخابات، گفت: این افراد باید نسبت به مجلس اگاهی لازم را داشته و تجارب و سوابق خوبی داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.