رژیم‌صهیونیستی از زمان تشکیل خود که سابقه آن به اعلام موجودیت این رژیم با اشغالگری سرزمین‌های فلسطینی برمی‌گردد، جنایت‌های زیادی را علیه ملت فلسطین انجام داده است؛ جدیدترین جنایت‎های آنها مربوط به مردم غزه ـ پس از اجرای عملیات «طوفان الاقصی» ـ می‌شود.

آگاه: ارتش اشغالگر اسرائیل در بزرگ‌ترین جنایت خود در ماه مبارک رمضان بدون اعلان قبلی به مرکز درمانی شفا در شهر غزه یورش برد و با تیراندازی و بمباران شدید محیط اطراف این مرکز درمانی را هدف حملات خود قرار داد. این جنایت زمانی آغاز شد که نیروهای ویژه با لباس‌های غیرنظامی و کاملا مسلح با همراهی خودروهای نظامی پس از یورش از ضلع جنوبی بیمارستان، آن را به‌طور کامل محاصره کردند.

در همان مقطع «خلیل الدقران» سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی گفته بود که از ابتدای این تهاجم بیمارستان‌های نوار غزه با حملات شدیدی مواجه بوده‌اند، آخرین آنها حمله به مرکز درمانی شفا بود که ازسوی دشمن محاصره شد. در زمان حاضر تمامی مجموعه به‌همراه بیماران و مجروحان آن در محاصره است. هزاران آواره داخل این بیمارستان تجمع کرده‌اند و معلوم نیست سرنوشت آنها چه خواهد بود.

این بیمارستان بارها محاصره شده است و این سومین بار بود که در محاصره نیروهای صیهیونیستی قرار گرفت. درجریان حملات صهیونیستی، اکثر بیمارستان‌های نوار غزه از مدار خدمت‌رسانی خارج شدند و نیروهای اشغالگر با حمله به کادر پزشکی و همچنین خبرنگاران حاضر در بیمارستان زیر بمباران شدید، آوارگان را مجبور به ترک بیمارستان و ده‌ها نفر از آنها را دستگیر کردند. این جنایت نشان می‌دهد که اشغالگران اسرائیلی به‌دنبال گسترش دایره جنایات خود، هدف قرار دادن کادر درمان و ازکارانداختن کامل بیمارستان‌ها در نوار غزه هستند.

در جریان این حملات، تعداد زیادی شهید و مجروح شدند؛ از جمله آوارگانی که در محوطه بیمارستان اسکان داده شده بودند. تیم‌های پزشکی به‌دلیل تیراندازی شدید رژیم صهیونیستی امکان خدمت‌رسانی به همه این شهدا و مجروحان را ندارند. امروز ارتش اشغالگر اسرائیل بسیاری از تیم‌های پزشکی و همچنین کارکنان مطبوعاتی را دستگیر کرده و با این اقدامات قوانین بین‌المللی را نقض کرده است. دشمن صهیونیستی بازداشت‌شدگان را مجبور به درآوردن لباس‌هایشان کرد و مورد ضرب‌وشتم شدید قرار داد و سپس به مکان نامعلومی منتقل کرد. بیمارستان شفا برای سومین بار در جریان تهاجم دشمن مورد حمله قرار گرفت.

ارتش اشغالگر تعدادی از ساختمان‌ها و راهروهای این بیمارستان را بمباران کرد و ویرانی‌های زیادی در بخش‌های مختلف آن به بار آورد. این امر منجر به اخلال در روند تمام خدمات این بیمارستان شد، آن هم درحالی‌که این مرکز در هفته‌های اخیر بار دیگر فعالیت خود را آغاز کرده بود.

وزارت بهداشت غزه با ارائه آماری که در ۱۴اردیبهشت‌ماه رسانه‌ای شد، خبر داد: رژیم صهیونیستی، حملاتی را به مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که به شهادت ۲۶نفر منجر شد و ۵۱زخمی نیز بر جای گذاشت. با احتساب شهدای جدید، شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵مهرماه) به بیش از ۳۴هزار و ۶۲۲نفر افزایش یافت.
جنایت‌های اسرائیل در غزه که با چراغ سبز همپیمانانش صورت می‌گیرد، صدای «سلبریتی‌های غربی» را هم درآورد!

«دیتر هالروردن» بازیگر و کمدین آلمانی که با نام «دی دی» شناخته می‌شود با انتشار ویدئویی در واکنش به جنایات غزه می‌گوید: «دولت‌مردانِ ما به اسرائیل گلوله می‌فرستند و خواهش می‌کنند که از آنها آرام استفاده کنند! من در مقابل این تن‌های پاره‌پاره از خود می‌پرسم که مگر می‌شود این یک نسل‌کشی نباشد؟»

آلمان ازجمله کشورهای غربی است که در چند ماه گذشته قویا از حملات رژیم صهیونیستی و جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرده است. غرب و اروپا در زمین صهیونیسم اشغالگر بازی می‌کنند، اما در مقابل از کشوری می‌توان نام برد که از بدو تاسیس هم و غم آن حمایت از مظلومان و ایستادگی در مقابل جبهه نفاق بود؛ جمهوری اسلامی ایران از زمان تشکیل ـ در ۲۲بهمن ۵۷ ـ تا به امروز استراتژی اصلی خود را تقویت جبهه مقاومت و تقابل با جبهه معاندان به سرکردگی ایالات‌متحده و صهیونیست‌ها تعیین کرد؛ ازاین‌رو هموراه خود را در کنار خط مقاومت و مردم فلسطین تعریف کرده است و بارها مواضع رسمی‌اش ازسوی مسئولان بلندپایه و به‌ویژه مقام معظم رهبری اعلام شده است.

رهبر انقلاب روز گذشته در دیدار مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان بار دیگر به موضوع غزه پرداختند و با اشاره به اینکه حج امسال، حج برائت است، تاکید کردند: حج امسال در پرتو آیات قرآن کریم و یاد و نام مبارک حضرت ابراهیم(ع)، باید فراتر از هر سال، حج برائت از رژیم صهیونیستی، دشمن جنایتکار مسلمانان و حامیان آن باشد.

ایشان حوادث کنونی غزه را شاخصی ماندگار برای تاریخ دانستند و فرموده بودند: حملات وحشیانه سگ هار صهیونیستی از یک طرف و مقاومت و مظلومیت مردم غزه از طرف دیگر در تاریخ می‌ماند و راه را به بشریت نشان می‌دهد که بازتاب شگفت‌انگیز و بی‌سابقه آن در جوامع غیرمسلمان و دانشگاه‌های آمریکا و بعضی کشورهای دیگر، از نشانه‌های این تاریخ‌سازی و شاخص‌سازی است. بالاخره جنایت‌های صهیونیست‌ها و حامیان آنها، غزه را در تاریخ ماندگار کرد و امروز غزه به مسئله اول جهان تبدیل شده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.