عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با کارگزاران حج و تاکید بر اینکه حج امسال حج برائت از دشمن صهیونیستی و حامیانش است، گفت: مراسم حج امسال، مراسمی کاملا متفاوت است.

 حج امسال حج برائت از سلطه‌گری صهیونیستی است

آگاه: حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با آگاه این مطلب را گفت و با بیان اینکه امروز، غیرت مسلمانان از دشمن صهیونیستی به جوش آمده است، یادآور شد: امروز به‌دلیل جنایات بی‌حدوحصری که رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین انجام داده، وجدان جوامع بشری به‌اصطلاح بیدار شده است.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حج امسال حج برائت از ظلم است، بیان کرد: چه ظلمی بیشتر از ظلم اسرائیل غاصب است که هنری جز کشته و زخمی کردن زنان و کودکان ندارد. وی با بیان اینکه حج امسال حج برائت از سلطه‌گری است، تاکید کرد: چه سلطه‌ای وحشیانه‌تر از سلطه یک رژیم غاصب بر قبله اول مسلمانان!

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مراسم حج یعنی بیزاری از هر آنچه غیر از خداست، بیان کرد: امروز مصداق بارز جلوگیری از مجیب الهی، رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است. وی با بیان اینکه مسلمانان در مراسم حج همچون قطره‌ای به هم می‌پیوندند و ان‌شاءالله برای یک حرکت عمومی و یک تحرک جهانی برای براندازی بزرگ‌ترین ظلم قرن، همدل و همنوا خواهند شد، تاکید کرد: مراسم حج امسال یک مراسم استثنایی در حوزه برائت خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه‌به شرایط جهان اسلام، همه مسلمانان یکصدا و هم‌نوا و همگام در مراسم حج امسال، فریاد برائت از غصب، زور، تزویر و آدم‌کشی و کودک‌کشی صهیونسیتی را فریاد خواهند زد. نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مصداق کامل دشمنی با مسلمانان و آمریکا همدست این رژیم است،گفت: سوال این است که اگر کمک آمریکا نبود آیا رژیم صهیونیستی قدرت و جرأت این رفتار وحشیانه با مردم مسلمان و زنان و کودکان را داشت؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حملات وحشیانه صهیونیستی از یک سویی و مقاومت و مظلومیت مردم غزه از طرف دیگر در تاریخ ماندگار خواهد شد و راه را به بشریت نشان می‌دهد که بازتاب شگفت‌انگیز و بی‌سابقه آن در جوامع غیرمسلمان و دانشگاه‌های آمریکا و بعضی کشورهای دیگر، از نشانه‌های این تاریخ‌سازی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.