نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «آگاه» با اشاره به نامه رهبر انقلاب به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های ایالات‌متحده آمریکا، گفت: نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان آمریکایی مشوقی است تا دانشجویان سراسر جهان پا در این مسیر گذاشته و بیدار شوند.

ترم موضع‌گیری دانشجویان آمریکایی علیه جنایات رژیم کودک‌کش

آگاه: این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امام خامنه‌ای در پیام خود برای جوانان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا که برای دفاع از زنان و کودکان غزه به میدان آمدند، تاکید کرد که شما اکنون در سمت درست تاریخ ایستاده‌اید و بخشی از جبهه مقاومت هستید و تحت فشار ظالمانه دولت خود که آشکارا از رژیم غاصب و بی‌رحم صهیونیستی دفاع می‌کند، مبارزه شرافتمندانه‌ای را آغاز کرده‌اید. وی بیان کرد: این پیام رهبری انقلاب اسلامی جغرافیای سیاسی جدیدی را در دنیا ترسیم می‌کند و جبهه مقاومت را به فراتر از آنچه تصور می‌شود گسترش می‌دهد، امروز جبهه مقاومت محدود به کشورهای اسلامی و همسایه‌ها رژیم‌صهیونیستی نیست، این پیام چهره واقعی آمریکا و صهیونیست‌ها را آشکار و مظلومیت مردم فلسطین را معرفی و تبیین می‌کند.

محمدرضا رضایی کوچی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب تنها رهبر مسلمانان نیست، بلکه رهبر انقلاب، رهبر تمام مردم آزادی‌خواه و آزادی‌طلب دنیا هستند. مقام معظم رهبری چهره‌ای هستند که محدود به ایران و جهان اسلام نمی‌شود و نظرات ایشان برای کل مردم جهان مورد توجه است‌.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: دانشجویان آمریکایی کار درستی را پیش گرفتند و برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی به صحنه آمدند؛ فلذا مورد تجلیل حضرت آقا قرار گرفتند. نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان آمریکایی مشوقی است تا دانشجویان در سراسر جهان پا در این مسیر گذاشته و بیدار شوند و موضع بگیرند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ما در حال نزدیک شدن به روزهای پایانی زندگی رژیم جعلی صهیونیستی هستیم. بیداری دانشجویان و ملت‌های جهان و پا گذاشتن در مسیر مقابله و ایستادگی در برابر جنایات این رژیم کودک‌کش بسیار اثرگذار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.