نقض حقوق‌بشر در انگلیس به بالاترین سطح خود رسیده است و سردمداران رژیم لندن در راه دفاع از صهیونیست‌ها، از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند و حتی شهروندان خود را به سبب حمایت از فلسطین و صرفا پوشیدن لباس به نام مقاومتِ مردم فلسطین دستگیر می‌کنند.

حقوق بشر لندنی!

آگاه: تصور کنید فردی در تهران یا سایر نقاط کشورمان، به‌خاطر پوشیدن لباسی که صرفا یک نام بر آن نقش بسته، دستگیر شود؛ قابل تصور است که اختاپوس رسانه‌ای غربی چه حجم سنگینی از پروپاگاندا علیه کشورمان به راه خواهد انداخت. پلیس انگلیس اخیرا تمام همت خود را صرف کرده تا یک هوادار تیم منچستریونایتد را دستگیر کند؛ جرم این هوادار آن است که در پشت لباس تیم محبوبش به‌جای اسم یک بازیکن، نام «حماس» درج شده بود و بر همین مبنا پلیس انگلیس قصد دارد این هوادار و شهروند را به جرم حمایت از مردم و مقاومت فلسطین دستگیر کند!

چند روز پیش نیز یک مامور ۲۶ساله پلیس انگلیس به نام «محمد عادل» شاغل در ناحیه «برادفورد» این کشور، به دلیل انتشار تصاویری در حمایت از مقاومت مردم فلسطین، به «حمایت از تروریسم» متهم و روانه دادگاه شد! اداره نظارت بر رفتار پلیس انگلیس اعلام کرد تحقیقات پلیس مبارزه با تروریسم این کشور درباره پیام‌هایی تحقیق کرده که «محمد عادل» در پیام‌رسان واتساپ در حمایت از مردم فلسطین منتشر کرده است.

چند روز پیش نیز پلیس انگلیس پس از تحصن دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه آکسفورد، ۱۶نفر از آنها را بازداشت کرد. خواسته دانشجویان آکسفورد صرفا قطع همکاری آنی دانشگاه با رژیم صهیونیستی بود. در آبان‌ماه سال گذشته نیز که جنایات صهیونیست‌ها در غزه به اوج رسیده بود و مردم انگلیس همچون مردم سایر نقاط دنیا در محکومیت جنایات اسرائیل به خیابان‌ها آمده بودند، «سوئلا براوِرمن» وزیر کشور انگلیس همگام با مواضع دولت لندن در حمایت از رژیم‌صهیونیستی و حملات وحشیانه به نوار غزه، به پلیس انگلیس دستور داد تا با نهایت قاطعیت و مشت آهنین با تظاهرات‌کنندگان حامی فلسطین برخورد کند. 

در اوایل سال جاری نیز پلیس انگلیس پنج نوجوان را با توحش هرچه تمام دستگیر کرد و اعلام داشت که جرم این پنج نوجوان حمایت از مردم فلسطین و اقدام نمادین در پاشیدن رنگ قرمز به دیوار وزارت جنگ انگلیس در اعتراض به حمایت‌های تمام‌قد لندن از جنایات اسرائیل در غزه است. این پنج نوجوان انگلیسی صرفا خواستار اعمال تحریم تسلیحاتی علیه رژیم صهیونیستی و عدم ادامه یافتن حمایت‌های سیاسی و نظامی انگلیس از رژیم اشغالگر بودند اما با خشونت پلیس انگلیس روانه بازداشتگاه شدند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.