۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۴٬۱۹۸

آگاه: امروز، یکشنبه بیستم: در مناطقی از شمال‌غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در استان‌های همدان، مرکزی و جنوب قزوین، همچنین در جنوب شرق، کرمان، نیمه شرقی هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه بیست‌ویکم: در شمال‌غرب و پاره‌ای از نقاط غرب کشور و در استان‌های گیلان و قزوین در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد. در این روز شرایط برای تشکیل گردوخاک در کشور عراق مهیاست و نفوذ گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در مناطقی از غرب و جنوب‌غرب کشور انتظار می‌رود.

سه‌شنبه بیست‌ودوم: علاوه بر شمال‌غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در استان‌های همدان، مرکزی و قم، ارتفاعات غرب اصفهان و چهار محال و بختیاری، همچنین در دامنه‌های جنوبی البرز شامل استان‌های قزوین البرز و تهران و در سواحل غربی دریای خزر نیز افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

چهارشنبه بیست‌وسوم: فقط در نیمه شمالی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی، افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

در چهار روز آینده در شمال‌غرب کشور گذر متناوب امواج کم‌دامنه تراز میانی جو پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جوی پایدار و آرام مستقر است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.