معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین‌اجتماعی با اعلام برگزاری بیست‌ودومین جشنواره انتخاب بازنشسته و مستمری‌بگیر نمونه تامین‌اجتماعی، از کلیه بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان برای حضور و مشارکت فعال در این جشنواره دعوت کرد.

دعوت از بازنشستگان برای انتخاب بازنشسته نمونه سال

آگاه: احمد اسفندیاری در این زمینه گفت: این جشنواره مطابق روال سال‌های قبل، در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود و تمامی مستمری‌بگیران شامل بازنشسته، ازکارافتاده‌ کلی و همسر بازمانده اعم از زن و مرد تحت پوشش سازمان تامین‌اجتماعی می‌توانند با مطالعه شاخص‌ها و فرم‌های فراخوان که در سایت سازمان برای شرکت در این جشنواره، ثبت‌نام کنند.

اسفندیاری همچنین گفت: درحال‌حاضر بیش از چهارمیلیون نفر به‌عنوان بازنشسته و مستمری‌بگیر از خدمات متنوع سازمان تامین‌اجتماعی بهره‌مند هستند و سازمان تامین‌اجتماعی در سال جاری نیز مطابق روال سال‌های پیش و به‌منظور ارج نهادن به جایگاه والای بازنشستگان، بازماندگان بیمه‌شدگان متوفی و ازکارافتادگان تحت پوشش این سازمان، در نظر دارد افراد شاخص و موفق را در بین این عزیزان شناسایی کرده و مورد تقدیر قرار دهد.

گفتنی است متقاضیان شرکت در این جشنواره تا روز شنبه ۲۰ تیرماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به تارنمای رسمی این سازمان به نشانی www.tamin.ir یا حوزه‌های روابط‌عمومی و امور فرهنگی شعب تامین‌اجتماعی، مدیریت‌های درمان، ادارات‌کل تامین‌اجتماعی و همچنین کانون‌های بازنشستگی استان‌ها ثبت‌نام خود را در این جشنواره نهایی کنند.

در بیست‌ودومین جشنواره انتخاب بازنشسته و مستمری‌بگیر نمونه تامین‌اجتماعی مقرر است از ۲۰۰نفر از بازنشستگان نمونه در استان‌ها تقدیر شده و از بین آنها ۱۵نفر به‌عنوان بازنشسته و مستمری‌بگیر نمونه کشوری انتخاب و طی مراسمی با حضور مقامات کشوری تقدیر شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.